Jan 15, 2009, 7:07 PM

Защо животът ми е толкова скапан? 

  Prose » Others
1884 0 2
1 мин reading
Защо животът ми е толкова скапан?
Искам да си прережа вените, искам да скоча от терасата, искам да не бях се раждала!!!
Имах трудно детство. Нашите постоянно се караха, тормозеха се и физически и психически. Аз бях свидетел на всичко това, брат ми никога не присъстваше, винаги беше някъде, далеч... Колко ли деца са минали през този АД?
Сега нямам нерви, останах без психика, вече не съм човек!
Всеки път когато си идва майка ми (живее и работи в Италия) навлиза с гръм и трясък в живота ми! Иска да навакса пропуснатото... Е, не става така!!! Как да и обясня? Тя не разбира. От 4 дни не си говорим. Преди малко имаше скандал... отново. За пропуснатото, егоизма, отчуждението, болката. Облече се и излезе.
Искам майка така, както тя иска дъщеря. Не се държи с мен като с голям, зрял човек (на 21 съм), няма ми доверие; за нея винаги аз постъпвам грешно. Тя се съжалява, хленчи, слаба е, а аз се дразня от това. Мраза сълзите и рева - вбесяват ме, тя и това не разбира - казва, че няма смисъл да говори с мен. Постоянно ме сравнява с баща ми!
Не мога да си подредя мислите, в главата ми е каша!!! Вече дори не знам мога ли да мисля. Но така е по-лесно; да не мисля. Не се бях замисляла до този момент, не исках; но се наложи.
Знам само, че имам нужда от майка, но разбиранията ни с нея за отношението ''майка- дъщеря'' се разминават!!! Искам нормално семейство, но то вече е съсипано!!!
Простите неща са най- сложни!
Надявам се да имам семейство, поне в някой друг живот... В този вече всичко се разпадна; всичко е въглен и пепел...!

© Коколлляк All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Здравей! Тъжна история, наистина, безсъмнено, но представи си, ако ти си била само свидетел на този ад между нея и баща ти, тя какво е преживяла, колко е страдала самата тя. Може би се чувства зле и тя, затова те сравнява, може би я боли. Не се предавай в никакъв случай. Мисли за себе си повече, изолирай негативната енергия, която ти предава всеки път, когато "навлиза с гръм и трясък". Ще се радвам да ми пишеш как си Всичко най-хубаво
  • Тъжно! И с моята майка навремето не се разбирахме, каквото и да направех, все не и харесваше, но с времето и показах, че съм достатъчно твърда и имам собствено мнение. Странно, откакто не мълча и отстоявам позициите си, вече се разбираме по-добре. Установих, че тя разбира, че съм била права, но след време. Така че оставям нещата да се поуталожат. Снощи дори имах труден спор с баща ми относно едно мое решение, но явно разбра, че съм категорична и накрая каза, че каквото и да направя, винаги си оставам негова дъщеря и винаги ще ме обича, което много ме зарадва, защото той е доста консервативен и много трудно приема новите неща. Това съм казала и на децата си "Каквото и да стане, каквото и да направите, аз винаги ще ви обичам и подкрепям" и много се радвам, че дъщеря ми споделя всичко с мен.
Random works
: ??:??