Брендъп Фрейзър получи „Оскар“ и… може да остане без него.
Наградата идва след 14 минути овации за филма „Кит“ във Венеция, награди от гилдиите на акгьорите и критиците.
За един сложен за подготовка и заснемане мелодраматичен филм, в който Фрейзър играе 250-килограмов мъж, затворен в дома си, но опитващ се да възстанови връзките с дъщеря си.
Представяте ли си – всеки снимачен ден го приготвят в специален костюм, а той трябва и да играе…
Само че…
В интернет завалели искания за отнемане на наградата. Защото… Внимание! Не бил истински дебел???
Тази роля трябвало да се играе от истински тлъст, че и претлъст, шишко.
Което е доста странно, тъй като основата на актьорската професия е умението ДА СЕ ИЗИГРАЕ ролята. И отдавна в Холивуд има цунами от истории с негри, китайци, джуджета, глухонеми, педерасти, лесбийки…
Нещо повече – не дават на нормален да играе гей, но гейовете спокойно се назначават за нормални.
Тоест, обратна дискриминация…
А Фрейзър не е напълнял, просто изиграл талантливо ролята на дебелак…
Което предизвиква протестите на тлъстите…
хххх
Малко по тая тема. Пентагонът се оплака – според финансирано от тях проучване, едва 20% от американските младежи между 18 и 22 години са годни за армията…
Която е наемна и в момента изпълнена с какви ли не наемници, дошли да търсят място за черни емоции и заплащане за работа без интелектуален тормоз…
Нейде във вековете остана картината на народна армия, в която даже не се носят еднакви униформи.
хххх
В Холандия положението с наркотиците и употребата им е на висота. Доказва го издаденото нещо, наречено „ордер за арест на Путин“.
При това от гръмконазован Международен наказателен съд в Хага…
Дребна подробност – тази групировка НЯМА нищо общо с истинския Международен съд на ООН, разположен именно в Хага.
МКС е просто организация, създадена за трудоустройството на послушни служители, останали без занятие след разпада на съдилищата по бивша Югославия и Руанда.
Не е признат не само от Русия, а и от държави като Китай, Индия, Иран, САЩ…
Да, да – и САЩ. Които при това са приели закон, че американските граждани не подлежат на съд в чужбина, а при задържането им американската армия „има право“ да ги освободи със сила…
Натам…
Главният прокурор на измисления МНС заявил, че Путин ще има съдбата на Милошевич…
А някои от нас все още помнят как заведоха Милошевич в Хага, не можаха да го осъдят и го убиха. По демократичните правила…
Някои помним. А други си разплитат гащите, за да е по-удобно за господарите им…
хххх
Фалирала банка. На вложителите било предложено да избират. Първо – веднага да не получат парите си. Второ – да получат всичко, но никога…
хххх
От Русия официално се изнесоха куп глобални фирми. И…
Останаха там. Защото пазарна ниша лесно не се завоюва, а оставиш ли я – кой знае какви ще се наместят там.
И ето – в Русия бутилки и кутии с надпис „Добрый“. Произвеждана в руски завод напитка – с екстрат от САЩ през какви ли не държави, надпис с класическия шрифт на „Кока-Кола“.
Отделно оригинални напитки – „Кока- Кола“ от Казахстан, Азербайджан, Полша…
И в полските мрежи недоволства – в Русия напитката струва по-евтино, отколкото в самата Полша…
Така с всякаквите марки дрехи, обувки,, храни, автомобилни потреби…
Пазарна икономика. Някои въртят идиотска политика, други си гледат интереса…
хххх
За десерт – нашенски виц, на база семейно насилие и жажда за Истанбулска конвенция.
Вуте гони по улицата Пена, маа с метлата и цели главата й.
Едва го спират.
- Аман, бе! Що я блъскъш по главътъ? Ако имаш проблеми с женътъ – бий по гъзо…
- Я гъзо аресвъм. Проблемите ми съ с главътъ й…
Абсолютно нездравословни за разплетачки на дантели и бивши партийци коментари - https://genekinfoblog.wordpress.com/
За нормалните - препоръчвам.
© Георги Коновски All rights reserved.
Беден му е речникът на човечеца. Успоредно с полуграмотността иамбициите...