Произведението не подходит для лиц моложе 18 лет.
Разговор между духовете на двама министри...
- И сега какво? Това ли е краят?
- Опасявам се, че да.
- Мамка му. И как попаднахме тук?
- Бунт, приятелю. Народът се пробуди и това беше.
- Дойде им времето... Овце! И какво ще стане сега?
- Цялата тази шибанящина свърши зле за нас, приятелю. Отиваме в Чистилището. Ха-ха-ха... И това е нормално. Цял живот бяхме асекизатори, ама действахме неправилно.
- Какво искаш да кажеш? Да не си полудял?
- Не, пич. Напротив! Едва сега прогледнах. Виж... истинските асекизатори извозват лайната, а ние правихме точно обратното - докарахме лайна в огромни количества. Сетиш?
- Ха-ха! Шегаджия, да ти го начукам.
- Пич, знаеш какво следва, нали?
(мълчание)
Пич, ще останем като ръждиво петно в съзнанието на хората.
- Ами ако светлото ми име е най-скъпото нещо? Мислил ли си за това?
- Ха-ха-ха-ха-ха! Приятелю, не ме занасяй! Ха-ха-ха! Недей... По нашите имена не е останало чисто място! Разбираш ли? Какво светло име, бе?! Каква светла памет? Май си си изгубил ума...
- Дори така да е, сега кой ще върти играта?
- Пич, ти си в пълна заблуда! Ти си слепец, приятелю! Май си се цапнал някъде!
- Накъде биеш, глупако?!
- Пич, играта върти нас! Затова ни застреляха като кучета на улицата! ИГРАТА свърши, пич! За мен, за теб, за тях! ВСИЧКО СВЪРШИ! Нацията се затри, неграмотни глупаци останаха... Ха-ха дори без кинти останаха, а сега и за гушата се държат едни други!
- Трябва да те погребат в пантеона на боговете на информационните манипулатори... Ама си велик, мамичката ти... Само дето накрая и тебе затриха.
- Пич, почнах да свиквам. Дори съм някак спокоен. Надиграхме ги. Надиграхме ги с минимални ресурси! Овце! И сега каквото и да стане с нас, не ми пука...Ха-ха!
- Мене направо ми се късат нервите... Като си помисля колко кинти хвърлих по реклами и кампании, само и само да им замажа очите! А те се обърнаха в стачки, митинги, протести и лайна... ЦЯЛ ЖИВОТ ДРАПАХМЕ ДА ИЗЛЕЗЕМ НА СВЕТЛО КАТО ПОЧТЕНИ БИЗНЕСМЕНИ, А НАКРАЯ НИ ЗАСТРЕЛЯХА НА УЛИЦАТА, КОПЕЛЕ! НА УЛИЦАТА!!! КАТО КУЧЕТА!
- Пич, като влезе в играта, не беше ли наясно с риска?
- Риск? Да им пикам на риска! Овце...
- Пич, тихо! Гледай БТВ–то!
(след коментар от местопрестъплението)
- Леле...
- Приятелю, това е! Нашибаха ни по БТВ, Канал 1 и Нова... Грозна гледка сме.
- Пука ми, вече значение няма.
- Ми то си е за тебе, бе! Да видиш к'во става...
- Ае, тука щом телевизор има, сигурно не е чак толкоз зле... Чистилище, та Чистилище! Пълни небивалици! Като Рая си е.
- Пич, за тебе не знам, ама мене ме е срам.
- От какво? Досега ми развива теории... Мамка ти, фурнаджийска лопата! Докато лапаше, лапаше, не те беше срам! Не те беше срам и да лъжеш! А сега от един коментар и се насра, глупак!
- Пич...
- КАКВО?
- Фтасаааме я...
- Я пак?
- Загазихме, бе пич! Загазили сме я!
- Що бе?
- Погледни зад себе си.
(Куп черни дяволи са се събрали около котел с кипящо олио и подканват нашите министри да се потопят...)
© Милица Игнатова Все права защищены