6 авг. 2024 г., 09:06

Джендър Олимпиада 

  Эссе » Социалные
240 0 5
1 мин за четене

Според мен на всичките тия джендър щуротии е тая - просто да се говори по темата.

 

Антирекламата също е реклама - може да е негативно, може да има скандали - ама ето говори се! Вкарват темата като цяло в главите на хората, опитват  да поставят под въпрос кое е нормално и кое не е :)

 

За мен няма как всички тия неща да са случайни - съмнява ме да не са се сетили, че гей "нов завет" и джендър "тайната вечеря" може да засегнат някого ;) Айде бе! На някои хора 1 дума не можем да им кажем да не ги засегнем, но иначе да си играем с вярата на хората може :)

 

После бутат джендър боксьорите да стигнат до финал, за да може повече време да се шуми и да продължи скандала и да се говори пак за джендър ......накрая ако нещо се издънят нещата ще кажат само "сори - сбъркахме" както стана при откриването и всичко е уж оправено и точно :)

 

Ама хората трябва да продължат да коментират джендър и това да им е някаква тема..... режисирана работа, ама много режисирана! :) Отвратителна история! Постоянно тикат нещата натам да поставяме под съмнение кое е нормално и кое не е! Постоянно "джендър" идеологията отнякъде трябва да ни се набива в очите и в главите! 

 

Случайно? Не мисля! 

© Кух Пън Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Тъй става като я няма Русия.🤣😛
  • Обаче пък ще е готино и зрелищно да съберат в един пол борците! 😅
  • Вече няма значение какво ще измислят, ръкавицата е хвърлена. Гнусно откриване, милиони наречени тъпи и прости, защото не разбрали и аплодирали гениалния замисъл на нечии извратени мозъци.
    Хромозомите не се приемат за определящи на пола! След такова откриване какво да очакваме? Спортисти спят в парка, нямали климатици. Кухнята ги посрещна с отказ да се хранят с предоставеното им, нещо наред има ли?
  • Ами да, и аз си го мислех това. Има олимпиада за състезатели параолимпийци. Да си организират една джендър олимпиада и който има желание там да ходи да участва и да ги гледа. Няма нужда да се правят мъже на жени, за да вземат медали по-лесно и мъже да пребиват жени! .....но пак казвам, те тия неща за мен се правят нарочно и с цел! Едва ли някой си мисли, че са някакви случайно допуснати грешки?
  • Щом приемат, че има трети пол, нека организат състезания и за трети пол. Мъже, жени, трети пол. Без състезания между тях.
Предложения
: ??:??