Един от въпросите, които всеки трябва да си зададе преди да тръгне на път към неизвестното и да предвиди грешките си преди да са станали. Никой не може да промени пътя, който съдбата му е предначертала. Мястото, времето и обстоятелствата може да са различни, но основният път и краят, които са предначертани, не подлежат на промяна. Защо тогава да искам да знам съдбата си, като не мога да я променя? Поемайки знанието, бавно, но сигурно, хората, губим възможността да се учим от грешките си и продължаваме напред, без да сме се научили да поемаме последствията от тях. Вместо това бягаме от постъпките си, оставяйки всичко на времето. А то не чака, а продължава по течението, оставяйки ни на произвола на съдбата. Затова преди да поемем крачка напред, трябва да си спомним как сме поели предишната...
Непрекъснато изследвам този проблем. Знам всичко за бъдещето си. Е, не всичко разбира се. Но в основни линии. И много интересно ми става, като се сбъдва. Още на 16 вече знаех какво ще ми се случи. Истината е, че има неща, които биха могли да се променят. Завииси...
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.