Най-голямата измама спямо хората според мен е измислицата за смъртта. Тя се базира на идеята за време и пространство. Ако в миналото хората не са били на ниво за да разберат тази истина,то днес те са,но никой не им я разкрива.
Страхът от смъртта и генерално страхът е в основната на егоизма,завистта,ревността. Ако имахме познаниаята на Древните ние щяхме да сме много по -силни. Нямяше да се страхуваме и щяхме да сме по щастливи. Бих предложила думата смърт да се замени с преход. Защото смъртта се свързва с край,а преходът е вид трансформиране и преминаване на друго ниво. Това е по-близо като описание .
Ние сме създания от светлина. Натрупване на многопластова енергя от електрони. А електроните имат две много странни характеристики. Както си трептят и обикалят по орбитите , внезапно се изгубват от тази реалност, и после пак се пявяват, но на друга орбита. Ето това е според мен най-близкото обяснение с думи за живота и смъртта. Появяване и Скриване от тази Реалност. И като подркепа на моите разбирания ще приложа един мой сън,разказан в стихове.
Събудих се в съня си
И знаех, че сънувам
Високо във небето
Под звезден водопад
Погледнах към ръцете си
И без да се страхувам
На мислите потока спрях
А времето превърнах в прах
И затанцувах в тъмното
Със своето светлинно тяло
А музиката бе позната
Танцуваше до мен Луната
Попитах я : Какво е вечност
А тя усмихна се с тъга
Замисли се и каза нежно
Вечността е Тук и Днес, Сега
Дена Спиру
Това е според мен истината за нашето съществуване. Ние сме безсмъртни. не се страхувайте да живеете смело и щастливо !!!
© Dena Spyrou Все права защищены
Произведение участвует в конкурсе:
Истината - премълчавана, интерпретирана, различна за всеки от нас »