22 мая 2013 г., 09:31

Какво да правим с живота си 

  Эссе » Философские
1757 1 2
2 мин за четене

КАКВО ДА ПРАВИМ С ЖИВОТА СИ

 

   Замисляли ли сте се как сте се чувствали, когато сте се появили на бял свят? Някои ще кажат, че бебетата нищо не разбират, но много научни изследвания доказват, че човешкият ембрион, още в утробата на майката, от седмия месец нататък, реагира на звуците, които идват отвън, както и на емоционалното състояние на бъдещата майка.

   Представете си как се чувства това малко същество, появявайки се в родилната зала, в студената и рутинна атмосфера на болницата!

   И пита ли го някой как иска да живее и какво чувства?

   Постепенно, колкото повече растем, толкова повече хората около нас и средата, в която живеем, се опитват да ни наложат определени възгледи и стереотипи на поведение, и ако се поддадем на този натиск, ние се превръщаме в сиви опитни мишки на обществената и икономическа система, в нещастни и разочаровани от живота си хора. Дълбоко в себе си чувстваме голяма празнота, която никакви материални придобивки не могат да запълнят. За кратко време си въобразяваме, че сме щастливи, но повтаряйки една и съща дейност и упражнявайки професия, която не обичаме, накрая осъзнаваме, че плащаме твърде висока цена за вещите, които притежаваме, защото животът ни, като време, си има лимит, годините се изплъзват между пръстите ни и няма как да се върнат.

   А какво е решението? Време е да поставим точка и да се обърнем навътре към себе си, за да се попитаме какво наистина обичаме, какви искаме да бъдем, какво би ни направило истински щастливи и да го изживеем, защото времето не чака. Миналото е зад нас и не можем да го променим, бъдещето не съществува, защото то се гради в настоящето, така че трябва да направим промяната днес и сега.

   Когато бъдем себе си и животът ни придобие смисъл, а това се случва, когато раздаваме щедро, от сърце, знанията, уменията, талантите и чувствата си, за да направим света по-добро място за живеене, тогава ще успеем да усетим, какво е истинско удовлетворение.

   Започнете промяната сега и бъдете щастливи!

 

 

 

© Ренета Панкова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Благодаря за високата оценка! Написването няма да е проблем, но кой ще го издаде?
  • Страхотно есе, поздравления ... продължавай в същия дух, надявам се някой ден да напишеш някой бестселър на тази тема ... Успех!!!
Предложения
: ??:??