Любов от пръв поглед…?
Наистина ли някой от Вас може да се закълне, че е срещал любовта от пръв поглед. Съществува ли въобще любов, която с един поглед може да бъде събудена…
В днешно време хората трудно изразяват чувствата си и пробуждат това, което изпълва сърцата им, но наистина ли само при срещането на два погледа пламва тази любов-голямата и необуздана? Навсякъде срещаме влюбени двойки и не беше трудно да се запитам - как се е родила любовта им, прост допир или поглед е отприщил тези чувства?
Моя приятелка е влюбена до полуда в своя партньор и когато я попитах как е станало това, тя каза, че просто са се влюбили от пръв поглед, това не е ли поредната банална фраза, родила се от филми и песни, създаваща илюзията за идеалната любов! Как може да срещнеш непознатото и само погледът му да пробуди толкова сериозни чувства в теб? Страстните погледи не са ли носители само на феромони, смесени с желанието този път да е “той”, дългоочакваната ти любов? Но наистина ли на света има още толкова отчаяни и заблудени хора, които все още вярват в любовта от пръв поглед? Не стават ли твърде много питанките по този въпрос?
Доста от двойките, които познавам, обаче продължават да твърдят, че просто са се срещнали на улицата и техните погледи са изричали всичко това, което самите те не биха могли… Кое още ги кара да вярват в това изтъркано клише, дали не е тяхното очакване най-сетне да срещнат човека, който ще сподели живота им или не е страхът, който им казва, че ще си останат сами и лимитът им на чакане е на път да изтече?
В крайна сметка този тип хора винаги ще продължават да вярват в любовта от пръв поглед и никой не може да промени това, но ако много се задълбочат и се замислят, ще осъзнаят, че такава любов не съществува, тя е просто една от заблудите на света, която се е оформила с помощта именно на тези наивни и вечно чакащи хора!
© Лора Все права защищены