Мъжът на 21 век
Дебели, ниски, високи, слаби, тъмни, светли те всичките са под общ знаменател "Мъж". Какво представляват те днес, главата на сплотено и силно семейство, егоестични пеперуди или спътник в живота.
Начините, по които може да бъдат представени са няколко и те са пречупени през женския мироглед.
Според "малко" от дамите днес мъжът е този, когото те трябва да боготворят и на когото само и единствено могат да разчитат. Той подсигурява семейството и той има право да разполага с времето и интересите си. Неговите виждания и желания са на преден план. "Тя" е тихата домакиня, чието възнаграждение е не толкова високо и правото и на глас не се зачита. Това е мъжкия образ, които с всяка изминала година се отмива все повече и повече от съзнанието на хората. "Загубеняци"
Има господа така наречени "вечни ергени". Те опитват да вземат колкото могат повече от живота. Работят и се забавляват. 1. Млад съм и сега е моментът да опитвам 2. Изглеждам добре, печеля достатъчно, но не мисли, че можеш да разчиташ на мен, защото има и нови хоризонти 3. Аз съм самотен "чичко паричко" - фазите, през които преминават мъжете.
Независими дами, придружени от интелигентни и достойни мъже. Две половинки, които създават общото "семейството", разчитат един на друг, подкрепят се, търсят заедно решение.
Кои от тези мъже имат място в наши дни, има ли все още "пътник за всеки влак".
Все пак, мили дами, не се бийте: мъжете от 3-я тип така или иначе са малко - няма да стигнат за всички Ви.
Казват след това хората "Хубавите ябълки прасета ги яли", ами така ще е като трябва да се примиряваме и с прасета.
© Рени Митева Все права защищены