Генка Богданова
Ние сме тези, които зачеват с любов, носят търпеливо в утробата си като безценното съкровище и раждат с мъки ЖИВОТА.
Ние сме тези, които с тревожно сърце очакват първия вик на детето си, забравят болката и съмненията, докоснати от неговия първи дъх, засияват с ореол на светици, озарени от усмивката в очите му.
Ние, с щастливи сълзи и неизказана радост го притискаме до сърцето си, благославяме го с майчиното си сърце, пожелаваме му да стане истински Човек.
Ние, майките, посвещаваме на децата си дните и нощите, възторжените мечти и пориви на младостта си, пълноценните години на зрялата си възраст, мъдростта и натрупания жизнен опит, с които е белязан последния етап на нашия жизнен път, за да им дадем достоен пример за подражание, да окрилим духа им, да укрепим вярата в собствените им сили, да им сочим вярната посока и да вървим редом с тях докъдето е възможно, до последния си дъх.
Ние раждаме децата си, за да ЖИВЕЯТ, да бъдат ЩАСТЛИВИ и да продължат ЧОВЕШКИЯ РОД.
Ние, майките, искаме децата ни, децата на децата ни и техните потомци да имат БЪДЕЩЕ. И само световният МИР е гаранция, че това ще се случи, че майчините мечти и надежди са осъществими.
Затова, ние, МАЙКИТЕ, заклеймяваме:
Нека нашият глас да разтърси планетата, да пробуди заспалите съвести, да заклейми онези, които са забравили, че са от МАЙКА родени и в името на какво са родени!
Нека ни чуят политиците, държавниците, тези, в чиито ръце и на чиято съвест сме поверили грижата за настоящето и отговорността за бъдещето на децата ни!
Ние, МАЙКИТЕ, зовем за човеколюбие, за справедливост, за нова, човеколюбива политика, утвърждаваща правото на нашите деца, независимо от цвят, националност, религия и социален статус, да живеят в МИР!
Ние, МАЙКИТЕ, издигаме като щит пред децата си нашите сърца, препълнени с любов, нашата твърда решимост да защитим ЖИВОТА, който зачеваме с любов, носим търпеливо в утробите си като безценно съкровище и раждаме с мъка, която приемаме като велико щастие!
Защото такава е божествената мисия на МАЙКИТЕ – да създават и бранят ЖИВОТА!
© Генка Богданова Все права защищены