Не е трудно човек да прочете китайската конституция.
В нея лесно стигнах до извода, че: който убива преднамерено, изнасилва,краде,поддава се на корупция и я практикува, независимо какъв пост в държавата заема:подлежи на съд!
И така, след като прочетох анализа на Министерството на вътрешните работи, хладнокръвната оценка на Прокуратурата и Следствената служба на Република България, се стъписах!
Добре е, че не живеем в Китай!
В паралелен аспект трябваше поне един Президент на Републиката да бъде осъден за държавна измяна, няколко премиери да са в затвора, за министрите пък да не говорим!
Стадионите в областните градове щяха да бъдат публични екзекуционни терени за корумпирани партийни лидери, крадци, изнасилвачи и шефове на банки и банди с разнообразен репертоар...
И колко щеше да остане от измисления елит на Републиката!?
Щяхме да останем почти без държавна администрация, без Прокуратура,без съдебна система, правоохранителни органи, нямаше да има кандидати за депутати, Народно събрание нямаше да има!
Средствата за масовото осведомяване,поради липса на корупция щяха да фалират и още колко измислени социолози щяха да влязат в производството...
Събудих се.Бях оцелял в този социален кошмар.
И все още съм жив.
© Стойчо Станев Все права защищены
При наличието на нашия Парламент, който работи като Конвент,(поради липса на правителство,което е с прерогативи за законодателна инициатива)едва ли ще се роди нещо ново.