25 июл. 2008 г., 09:36

Оптимистично 

  Эссе » Личные
1368 0 0
1 мин за четене
По принцип не съм оптимистка, но се старая да намеря положителната страна на лошите неща.
Ето и няколко реда, свързани с това - да вдъхна оптимизъм в драгите четатели...
Лесно е да видиш лошото - всеки го може, но е много трудно да видиш добрата страна на всяка лоша случка.
Нима е лошо да паднеш и да си удариш ръката? Да, но занапред ще внимаваш и може да избегнеш по-лоша травма...
Нима е лошо да изгубиш пари? Да, но може да ги намери човек, който се нуждае повече от тях, отколкото ти...
Нима е лошо да направиш грешка? Да, но няма друг начин да извадиш поука, която ще ти помага многократно занапред в живота...
Нима е лошо да си изгубиш телефона? Да, но можеха да ти го вземат насила и да пострадаш заради това...
Нима е лошо да нараниш някой? Да, но занапред той ще е по-силен...
С по-горните редове може донякъде да се съгласите, но с този, който следва, знам, че няма да го направите и не ви виня...
Нима е лошо да умреш? Да, но може би ще си на по-добро място...

© Радина Господинова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??