Подочух, че някакъв паметник на съветската армия щели да събарят. Чета тук някакви произведения, възпяващи това "гениално" решение. Може да звучи странно, но дори реших да пусна един-два коментара под едно от тия произведения. И, о чудо! Коментарите ми бяха безследно изчезнали. А уж нямаше обиди насочени към някого персонално, просто изразих мнение и мое виждане над нещата.
И така, безцеремонната цензура под произведението на господина, непозволяващ да се изрази различно от неговото мнение плюс разбира се дежурната порция хвалебствия, превъзнасяния и аплаузи, някак си успя да ме замисли над един въпрос. Понеже някои хора много държат да се събарят паметници, това били символи на комунизма и всякакви приказки в тази посока. Пък ние сме съвременни хора, вече сме чеда на демокрацията и ала-бала от тоя род.
Та, чудя се - това ли ви е, господа, демокрацията?! Събаряте паметник без да се допитате до мнението на хората? Защо не се направи референдум и хората да решат, нали уж сме демокрация?! Това ли ви е господа, демокрацията, някой като изрази различно от вашето мнение под вашите произведения, то бива цензурирано и бива затривано? Уау!!! Ама моля ви се!!! Приберете си у вас тая "демокрация" на послушните и мислещите в "правилния" коловоз!!
А сега пак ще повторя или поне перифразирам коментара и мнението си по темата! Това не е никакъв паметник на червената, зелената или оранжевата армия! Това е поредната порция подлизурство в опит да се покажем послушни и в правилния коловоз пред господата от САЩ и ЕС и нищо повече. Ама сега изведнъж паметника някак си се превърна в опасен, застрашаващ живота на хората, и кой знае какви още аргументи ще измислят да оправдаят наглостта си да рушат паметници, без да има референдум по въпроса. Обаче по-лошото е друго, мен не ме е еня за САЩ, ЕС, Путин и Съветската армия .........мен ме е еня, че с това "велико" "стратегическо" действие показваме на обикновения руснак "България ви мрази", "българинът ви мрази" !!!! Това е единственото послание дето отправяме по тоя начин!!!
Честно казано дори историята не ми е особена страст, дали ще го има или не паметника все ми е тая. Но след като го има - защо трябва да даваме това послание към всички руснаци? Толкова ли е необходимо?! Айде, да се махат дипломати и щуротии по-лесно мога да приема, политически игри и т.н. Ама да рушиш паметник, това вече си е към обикновения руснак много кофти послание.....
И познавайки българската ни действителност, аз освен жалкост и лицемерие пак да се подмажем на някого, друго не виждам в подобно действие!!!!
Но ще се върна към началото - защо ни се пробутва нещо като "демокрация", в което няма грам демокрация ??? "Демокрацията" явно се състои само в това всички да мислят "правилно", иначе вземаме мерки.....
Мда! Мерси! Евалата! Да живее ""демокрацията"" на 21 век......
© Кух Пън Все права защищены