6 мая 2011 г., 23:48

Парите са хубави неща, но как мислиш... 

  Эссе » Философские
1896 0 2
1 мин за четене

И какво от това, че си днес самотен ти. Не знаеш къде ще те отведат утре твоите мечти.

Бъди щастлив и благодарен, а не алчен и нахален. Знай си винаги цената и не се продавай ти на Сатаната.

Парите са хубави неща, но как мислиш... дали с тях се купува любовта? Парите пък, от друга страна, карат хората да вършат лоши неща. Например вчера вечерта, прибирайки се аз пеша... натъкнах се на нещо много странно. Видях една жена, много позната стори ми се тя. Ходеше с високо вдигната глава, сякаш бе една-едничка на света. И тогава сетих се аз откъде ми беше позната, онази жена тъй богата. Бях я срещала преди време и просеше пари от мене. Тогава беше по–ниска от тревата и благодареше на всекиго за добринката да ù даде малко пари, за да има какво да яде следващите 2-3 дни. А сега някак си забогатяла, класата ù станала доста по–голяма. Тя ме бутна и подмина, без да забележи, че преди време просеше пари от мене. Стана ми тъжно, че материалното така я промени, жалко е, но парите са повече, отколкото си мислиш ти!

© Сианна Танева Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Усмивка
  • Привет!
    Интересно, поднесено в рима за хорската парична картина ...
    Припомни ми тази фраза:
    "Хората правят фалшиви пари, а парите правят фалшиви хора"
    Поздравления!!!
Предложения
: ??:??