25 янв. 2008 г., 13:12

Разхвърляни съждения за Живота  

  Эссе
2100 0 0
2 мин за четене

 

 

 

Животът е една неизмерима част от света. Той винаги знае как да изненада човека. Според много хора, всички имаме мисия на тази земя и всеки един от нас е на Земята , за да я изпълни. Животът е един непрестанен кръговрат от обич, любов, омраза... Животът е една голяма сцена, или просто един филм, в който главните герои сме ние, обикновените хора.  Животът на всеки един от нас е изпълнен с много радости, падения, любови, премеждия и приключения. Животът може да се определи и като една игра и ние сме пионките в нея, т.е. играчите.

Един човек, за да оцелее в живота, трябва просто да се научи да живее. Това само на пръв поглед изглежда лесно и дори елементарно, но всъщност въобще не е лесно. Всеки един от нас трябва да разбере кой е той? Какви са целите и стремежите в живота му? Когато разбереш тези две основни неща, може да се каже, че си започнал да живееш по своите правила, стига да имаш достатъчно воля и желание да ги защитиш. Всеки един от нас трябва да се бори за собствените си права и да не се отказва от тях. Има един израз от един филм "Никога не позволявай да ти казват за какво да мечтаеш ". Всеки един от нас трябва да има свои желания, свои мечти, свои блянове. И всеки един от нас трябва да се опита да ги осъществи, да ги превърне в една реалност, за да се почувства поне малко пълноценен човек.

Жалко е само, че ние вече не забелязваме малките неща, онези микроскопични символчета, които могат да ни накарат поне за миг да забравим ежедневните си проблеми и тегоби, поне за миг просто да се усмихнем. Забравили сме какво е това да цениш и да уважаваш човека до теб. Никой не обръща такова внимание на половинките си, което те заслужават. И както се казва обикновено "Човек оценява това, което е притежавал, единствено и само когато го е изгубил завинаги и когато вече не може да си го върне никога". Но както се казва, всеки човек има право да сгреши, но с тази разлика, че има грешки, които не може да се поправят. При всяка грешка човек трябва да има поне малка частичка надежда, че нещата може да се променят. И нека не забравяме, че няма невъзможни неща в живота. Всичко е възможно, стига наистина да го желаеш с цялото си сърце и душа. Просто в трудните моменти човек трябва да си казва: "АЗ знам, Аз мога" и тогава вече всичко изглежда далеч по-леко.

© Таня Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??