19 мар. 2007 г., 20:16

Реквием 

  Эссе
1285 0 1
1 мин за четене

   Когато ти  си отиде, аз не спрях да живея. Но дори за миг не забравих как изглездаш или как ухаеш. Усещах те със всяка частица на тялото си и знаех, че ти си там... някъде сред звездите и още гледаш към мен. Напътстваш ме. Обичаш ме.
   А аз съм тук... сама... съвсем сама без теб, приятвлю любим. Без твоите "здравей" и "сбогом"; без да казваш как ден след ден "слънцето сияе по-силно за нас щастливците" - обичащи се. Да, аз съм сама... без теб. Без прегръдка, когато за нея копнее всяка фибра и всяко усещане се вплита в мъката на нищото, останало след теб. Празнота... Глухо ехо напомня гръмък смях.
   И тъй осезаемо е "вчера", когато ти и аз, заедно вървяхме в една посока, непоклатими и безгрижни. Сякаш света съществуваше само
за нас и нашето приятелство. И луната блестеше с красивата си усмивка само за нас и този миг.

   А днес... света е мрачен. Слънцето отново тъй силно грее, не е щастливо. Светлината му сякаш застинала в един момент не топли, а отнема живота от всичко и всички, изпречили се на пътя и... и най-много от мен.
   Няма достатъчно чисти думи, с които бих могла да опиша теб или нашето приятелство, както няма достатъчно големи сълзи, с които да пролея мъката си.
               Почивай в мир, обични мой. Ще се срещнем в следващия си живот.
                       For a shield, from the storm
                       For a friend, for a love
                       to keep me safe and warm
                       I turn to you
                       For the strength, to be strong
                       For the will to carry on
                       For everything you do
                       For everything that's true
                       I turn to you!
В памет на Никола Костов!
      (14.04.1988-19.03.2007)
 

 

 

© Ивета Лъскова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??