9 авг. 2007 г., 23:57

С какво е по-добра?? 

  Эссе
1407 0 3
2 мин за четене
 

                                                 С какво тя е по-добра от мен?


  Един ден ти реши, че тя е по-добра от мен и ме напусна, без да кажеш нито дума, просто си отиде.

  Не знам какво те кара да мислиш, че тя може нещо повече от мен. И през цялото време докато си бил с мен, си бил и с нея. Докосвал си ме с ръцете, с които си докосвал и нея така нежно и обаятелно.Целувал си ме с устните,с които си целувал и нея отново така страстно и огнено. Как можа? Защо не ми каза, а изчака да разбера сама? Искаше да се чувствам зле ли? Добре, защото го постигна. Сега съм по-съкрушена от всякога. Ден и нощ те сънувам как ме прегръщаш, но изведнъж тя те грабва от ръцете ми и те отвежда със себе си. И аз пак оставам сама. Но пак и пак продължавам да те обичам и да те искам до мен. Въпреки болката, въпреки всичко... Моля те, дай ми последна целувка за сбогом. Искам пак да усетя устните си допрени до твоите. Искам и ръцете ти по тялото ми, но вместо това получавам само прегръдката на възглавницата. Така студена и лекомислена, а твоята беше нежна и зареждаща ме с енергия. Сега, като знам, че не си ми бил верен, ми се иска и аз да ти бях изневерила и да ти се бях изсмяла в лицето като разбрах за теб и нея. Но аз те обичах и все още те обичам... и ще те обичам до край, макар болката, която ми причини да ме отравя сърцето ми винаги, щом се сетя за ласките ти.

  Ти мислиш ли все още за мен? Защото аз мисля. Без теб животът е без смисъл.Без теб се чувствам някак празна отвътре.Питам се, ако не ти бях казала, че знам за връзката ти, колко щяхме да издържим така? Може би месец, два. Ти явно предпочиташ нея пред мен. И все пак, тя по-красива ли е от мен? По-умна ли е? Или може би е по-секси? Кажи, с какво е по-добра от мен? Каквото и да е, съм сигурна, че тя не може да ти даде нещо, което аз имам в изобилие - любов. С нея ще бъдеш докато ти писне и после ще искаш да се върнеш пак при мен, но аз макар да те обичам, няма да ти простя. Ще те изгоня от живота си, както направи ти с мен.

  Ти знаеш ли какво е това болка? Какво е това огромна рана в сърцето? Май не. Е, ще разбереш. Само ме помоли да се върна и с две думи ще изпиташ същата тази болка, която изпитвам аз сега. Дори да се разкайваш до гроб, да ми падаш на колене и ме молиш през сълзи, пак няма да те приема отново при себе си. Ще бъда безмилостна и безсърдечна, защото по-добре сама, отколкото с теб.

  Така ти се пада, след като стори това с мен.

© Деси Добрева Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??