Писателка съм по душа. Затова най-съкровеното желание, което до сега крих в най-топлото ъгълче на сърцето си, винаги е било да напиша нещо голямо и красиво, нещо, което наистина да е значимо. А също толкова тайно, в себе си винаги съм усещала, че не пиша така въздействащо, както ми се иска. Понякога е посредствено, дори глупаво. А иронията е, че винаги, когато седна пред белия лист, рисувам думите си с красотата на искреността и чувството... Най-често пиша вечер, може би защото съм романтичка, не знам. А после пак преживявам всичко, споделено с хартията, в сънищата си. И тези сънища винаги значат нещо... На сутринта няма осезаем сблъсък с реалността. Само парфюмът на мама, събужда ме и приспива музата до следващата луна. "Губя контрол, когато теб те няма..."
Е, ще започне и обратното, да сънуваш и после да отразяваш това на белия лист.
Кое е за предпочитане, не знам.
Имам разказ " Сънища" -виж какво съвпадение на заглавията.
Поздрави!
Ех, че обичам да те чета. Въздействаш ми винаги с всеки ред, Таничка! Сайтът се казва откровения и това е достатъчно за да сме винаги искрени, себе си! Весело изкарване утре! Прегръдки и целувки!
Вилдан...Струва ми се толкова недостатъчно това...
И не ства дума за чуждото мнение, а за мен самата-не си харесвам произведенията.
Виолета, много ти благодаря!
Често в красотата на искреността и чувствата се крие доброто звучене на много произведения, тогава те няма как да не са въздействащи!
А в твоите определено присъстват и искреност, и чувства! Поздрави от мен Таня и весело изкарване на празника!
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.
Кое е за предпочитане, не знам.
Имам разказ " Сънища" -виж какво съвпадение на заглавията.
Поздрави!