24 апр. 2007 г., 05:34

Вината- горчивият плод на нашите грешки 

  Эссе
4391 1 2
1 мин за четене

Вкусвал ли си горчивият плод на своите грешки? И кога един човек е виновен? Когато излъже, когато открадне, когато убие, когато продава тялото си за пари, когато мрази или пък, когато обича!? Винаги! А защо сложих и обичта? Нали да обичаш е най-хубавото нещо? Нали са ни учили да обичаме? Обичта щяла да спаси света... Но никой никога не ни е казвал, че има и грешна обич! Обич, в която единият е признат за виновен, за грешен! Онзи чуждият! Когато двама се обичат, а се появи трети. Трети, който обича с цялото си сърце, но е признат за виновен, защото разбива нечие семейство или връзка. Всеки го венчава за виновен и той самия започва да чувства вина! Но защо? Грешка ли е да обичаш? Защо трябва да се чувстваш виновен...

Има и друга обич, която хората приемат за грешна и ти слагат етикета "Виновен". Например, когато обичаш някой доста по-възрастен от теб - с 20 години, за който хората казват, че може да ти бъде баща или майка... Тогава пак чувстваш вина! Вина, че не обичаш правилния човек.

Обичта има и друго грешно измерение. Когато някой обича човек от същия пол. Тогава човек, започва да се чувства толкова виновен, че чак го е срам да признае пред самия себе си...

Не мога да разбера защо обичта понякога се приема като грешна? Защо трябва да се чувстваш виновен, когато обичаш някой? И кой е правилният човек? Защо след раздяла идват репликите: "Сгреших, че го обичах!"? Това според мен е най-голямата грешка - да кажеш, че е грешка, че си обичал! Не, не е грешка! Всеки има право да обича! Не е грешка ако обичаш човек от друга раса, обвързан, по-възрастен или от същия пол! В обичта няма понятие Виновен! Сърцето само избира кого да обича... Нека не го виним!

Виновни са онези, които убиват, крадат, лъжат, мразят и продават тялото си за пари! Те трябва да се чувстват виновни и грешни, а те не чувстват никаква вина, защо тогава ние - тези, които обичаме, трябва да се чувстваме виновни??? Нека се обичаме!

© Мая Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • В обичта няма понятие Виновен! Сърцето само избира кого да обича... Нека не го виним!

    !!!*

    това трябва всички хора по света да го прочетат...

    поздрав*
  • Малко "презареждане" ...от това "за другите случаи..." така го почувствах есето!
Предложения
: ??:??