Възможно ли е...
Ден Първи
Години – една
Живот – нов
Случи се. Случва се. И вече не може да бъде спряно.
Много хора не вярват в коренната промяна. Дет се вика – Не можеш да си удариш гъза в тавана!
Вярно е.
Гравитацията те тегли надолу.
И никога не си почива.
Ами ако гравитацията е само едно понятие, етикет, който има за цел да сложи нещо необяснимо, а само усетено, в рамка?
В позната за главата ни рамка?
А не е ли малко грубо да набуташ нещо толкова голямо като Гравитацията в рамчица създадена от човешка глава?
За да стане от непознатото - познато. И да спре да бъде страшно.
Вярно е. Не мога да си ударя гъза в тавана.
Не мога да осъществя така търсената коренна промяна.
Но ако успея в този миг да се отделя с цялата красива къща на Ники към космоса, Гравитацията ще започне да намалява и скоро ще изчезне.
И тогава с много леко отблъсване ще си ударя гъза в тавана.
И освен това ще седна по турски на него и ще се засмея с глас.
Защото ще съм осъществил една моя детска мечта.
И ще бъда за някакво време едно щастливо дете.
И макар да знам, че аз в момента не мога да се отделя от Земята и да избягам от Гравитацията, аз пак се смея с глас.
Защото факта, че е възможно макар и много трудно да се случи, осъществява мечтата ми.
И ставам пак дете. Щастливо. Усмихнато.
Защото съм успял да пресъздам в себе си космическия вакуум.
И в момента седя по турски.
На тавана.
Истината е, че и аз не вярвам в коренната промяна.
Но това, което се опитвам да направя, може би погрешно се нарича коренна промяна.
И се нарича коренна, защото става дума за търсене на корена.
Източника.
Първоизточника.
А това ме връща в началото ми.
На оживяването на моето тяло с душата ми. Душата на едно някога красиво дете.
Опитвам се да намеря и опозная душата си, моята искра, твореца в мен. Това, което вярвам, че ме свързва с Първоизточника.
И става малко трудно като видиш всичко това да наречеш търсенето на нещо съществуващо в теб от самото ти начало
Промяна.
Да намериш детето в теб и да се погрижиш за него, да почистиш душата си до блясък е всичко друго, но не и
Промяна.
И е Възможно.
С Всеки от Нас.
И е Красиво.
Бяло и Чисто.
От едно усмихнато дете.
На една годинка.
И един ден.
© Росен Балабанов Все права защищены
Правда мой опыт пока такой
Вот дан отсчёт на депортацию
Шагнуло тело на карниз,
Но кто-то создал гравитацию
И жопа тянет разум вниз...