Ето това така и не можах да го разбера - да носиш маркови обувки, дрехи, аксесоари и още куп неща си е привилегия. Еми, добре. Очевидно човечеството дотолкова е оглупяло.
Нека си припомним какво е предназначението на дрехите - да не ходиш гол и да ти е топло през зимата - най-просто казано. Същото важи за обувките.
Какво като имаш Vans или SUPRA? Нещо повече от мен ли си?
Носиш IPhone, IPod и IPad в джоба си? Good for you man, good for you.
Но така или иначе, човек е нищо без "топа" му да е от най-скъпарското магазинче в мола.
Мисленето на човека закърнява. Буквално. Единственото, което интересува хората са парите и в кой магазин да ги похарчат. Днешните младежи дори не са чували думите "спестовна програма", камо ли пък да знаят какво означават.
Колкото и тъжно да звучи е факт, че днес само моловете са на мода. Не библиотеките, не музеите, а моловете. А още по-тъжно е, че не можем да променим общественото мнение.
Как да обясним на един подрастващ тийнейджър, че освен New Yorker и Tally Weijl на света има и други неща? Как, питам аз, как?
Самосъзнанието на днешните хора е сбъркано. И ако някой има брилянтна идея, за да спрем този фарс, нека я сподели - ще е нужна.
© НЕВАЛИДЕН ПРОФИЛ Все права защищены
А защо "Шанел" ли? Предполагам, че този въпрос мога да оставя на "вариации на тема".