Ще получиш помощ, ако знаеш какво искаш
Стремежът към получаване на възможно най-голямо количество знания е глупав (особено при липса на умения за прилагането им). Това става ясно, когато с резерв от измамно голямо количество информация човек знае, че има въпроси, чиито отговори не е в състояние да разбере.
Най-трудният е този, който съдържа в себе си желанията на хората. Какви са изискванията към нас самите, към другите, към живота и към света? Нима желанията на човек не се променят непрекъснато? Колко голяма част от хората не знаят какво искат, а други са безкрайно разочаровани, след като го получат...
Но ако всичко е добре премислено, ако съзнанието, душата, сърцето (наречете го по свой избор) иска нещо много силно, то със сигурност ще получи помощ в процеса на постигането му. Тя обаче едва ли е толкова необходима, защото възможностите не се дават, а се взимат. Ако “субстанцията” от разум, чувства, умения толкова силно желае нещо, то тя ще има силата да “вземе” своя шанс.
Но какво остава за онези, които се съмняват в себе си, не вярват в идеите си, в идеалите си или пък вобще нямат такива? Те са тези, които имат по-голяма нужда от помощ в сравнение с хората, знаещи какво искат.
Така че, ако знаеш какво искаш –
деиствай !
/И помогни на онези, които не знаят.../
☺© Мария Все права защищены