Сообщите нам о нарушениях, если Вы считаете, что есть случай плагиата или произведение не соответствует правилам.
Пожалуйста, пишите только в крайных случаях с конкретным указанием на нарушение и наличие доказательств!
Вы должны войти в систему с Вашей регистрацией, прежде чем отправлять сообщения!
Дар, един и същи модел представен по два различни, но НЕ взаимно изключващи се начина. Фабер го представя в необработван-чисто журналистически вид, а аз обработен през моите въжделения-художествен вид.
Не бих могла да охудожествя обаче нищо, ако нямам фотографиран варианта на Фабер.
Тук е време да поясня, че целта на тази публикация беше следната.
Да покажа, че без суровината художественост не може да има. Тя е базата и основата.
Да покажа, че уважавам кадри в чистият им журналистически вид наравно с тези охудожествените като този, който поднесох аз.
Да покажа, че ако аз коментирам чист кадър с мнението, че бих направила така или иначе(през призмата на художественото ми виждане)...това не означава критика , а ОБСЪЖДАНЕ.
Да покажа, че ако коментирам фокус, шум и някои други технически показатели това означава КРИТИКА.
Най- вече изках да покажа, че очевадните разлики в двата кадъра ни най малко не пречат аз да разглеждам с интерес тип журналистически кадри с абсолютен реализам и да развивам мислено върху тях като база своите художествени виждания, нито пък пречи на автор като Фабер да усеща личностният ми отпечатък върху един базисен кадър или с други думи казано моята художественост.
Намирам това за взаимополезност. Публикациите ни са двете крайности, на едно нещо наречено-фотография.
Един некачествен като технически показатели кадър "охудожествен" на фотошопа или на която и да е друга програма до степен само да замаже проблемите и до степен, която не го прави с нищо по-добър за мен попада в средата на тези две крайности за които споменах по горе и неминуемо поражда критика, която да го придвижва в някоя от двете посоки за да има РАЗВЕТИЕ на автора или на кадрите, които ще гледаме тук утре или други ден и т.н. във времето!
Това е естествен процес и няма нищо личностно в това!
Не на последно място и също така важно е как ще бъде поднесена тази критика-естествено ако е породена от намерението да развива и движи възможностите на автора, то тя Е градивна.
Когато на подобни публикации са правени много, от различни автори и различни градивни критики и когато всяка следваща публикация на автора им с нищо не е по различна от предишните, това определено означава, че автора не желае да се развива(което си е негово личностно право), то тогава един лош отзив под негов кадър, като например " Един некачествен кадър експериментиран по пагубен за него начин!" не е нито обсъждане нито критика! Той е просто коментар с констатация, което пък е личностно право на коментиращия.
Наложително за мен бе да напиша този така дълъг пост, защото при многото посещения и при малкото коментари тук определено възникна опасността публикацията ми да бъде приета като акт на "надмощие" над публикацията на Фабер, което би било абсолютна НЕистина и е в разрез със цялата ми същност.
П.П. Очевадно е, че сме снимали заедно персонажа и както вече сами сте се убедили, не сме се "изяли" поради различията си