Това е един експеримент който направих, в действителност реката не изглежда така, копирах дясната половина от снимката, обърнах я и я поставих в ляво, така се получи тази симетрия. В действителност в момента когато снимах само от дясната страна на реката имаше тополи с пожълтели листа, от другата страна всички тополи бяха без листа. Може би са различен сорт или има някакво въздушно течение което подпомага от едната страна да останат а от другата да изпадат. За още мои опити можете да посетите фейсбук страницата ми https://www.facebook.com/EdwardBlackRose
Отчетность о нарушениях
Сообщите нам о нарушениях, если Вы считаете, что есть случай плагиата или произведение не соответствует правилам.
Пожалуйста, пишите только в крайных случаях с конкретным указанием на нарушение и наличие доказательств!
Вы должны войти в систему с Вашей регистрацией, прежде чем отправлять сообщения!
Благодаря! xamap (Хари Марков) Много сте прав за фотографията, аз не съм фотограф, умението ми в композицията хич го няма, и именно за това може би се е стигнало дотук. В оригиналния кадър в ляво просто има едно преекспонирано размазано слънце и голи дървета със сгради отзад. Казвате за механиката, всъщност това най много ме радва, това е моята сила, механичните неща и да експериментирам именно с тях. Нямам предвид просто фотошоп, а като цяло настройките на апарата, филтрите и тн. Особен интерес имам към дългата експозиция където времето и движението оставят своята следа, като филм в една снимка. Дори започнах да си правя нещо като самоделен фотоапарат с който да тествам и експериментирам с различни не популярни светлочувствителни вещества с които бих могъл да правя снимки със свръх дълга експозиция. Та точно механиката във фотографията ме вълнува най много, но не може и без другото, ще трябва да положа усилия и върху развитието на чувството си за композиция.
Виждам много добро качество в единичния кадър. Пре-любоптно ми е до го видя като самостоятелно произведение. Уважавам творческия избор на автора, но фотографията по своята дефиниция разчита на умението да импровизираме със светлината и композицията в сцената. Тук виждам принципа на калейдоскопа, което е едно механично решение...
За съжаление това, което ни предлагаш като масов достъп е в една социална мрежа. Аз лично не практикувам достъп в такива информационни среди.
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.