Ноември идва с мирис на канела,
на топъл пай и мляко със кафе,,
Маргало ("Ноември")
Месец, който беше толкова много изпълнен с... Теб..
Устрем.
Търсене.
Надежда.
Възходи.
Падения.
Катастрофи.
И една любовна история.
Усмихната.
Разплакана.
Нежна.
Болезнена.
Истинска.
Човешка.
Наша.
Ноември е вкус, цветове и звуци, замайване, аромати, и безсънни нощи.
Пътища.
Сгради.
Предмети.
Мелодии.
Думи.
Моменти, които сглобяваме като пъзел от хиляди части.
Хилядите части от пъзела на моя живот бяха винаги и постоянно разхвърляни.
В моя пъзел дори се намираха и парченца от други пъзели, които не пасваха с моите, но въпреки това правеха вече сглобените части идеални.
Като например... снимките на пътешестващата Ади, които пренасяха в други светове. Историите на Теа, които винаги караха да се замислиш за живота. Както и мемоарите на една Алекс, заради които ти се приискваше да си направиш чай от дюли; да обуеш всички възможни чорапи, терлици; да извадиш всички одеала; да си сложиш маската на Дарт Вейдър, и да обуеш ботушите на Оби Уан и да мачкаш Пухолюб, докато си наместваш короната, а поданиците около теб, без абсолютно никакви формалности, ти казват: "Ваше Великолепно Височество".
Което ме подсеща за: "Една от най - сериозните загуби в битката е да си загубиш главата", Алиса в Страната на Чудесата.
И някъде там, в странностите на собствените ми редове, и между чувствата и емоциите, които ме заливаха, и около променливите настроения, които преобладаваха... Някъде там се разградих на милиони съставни части. И всяка една част се пръсна из Вселената, носейки се като свободен електрон в пространството, потреперваща от походката на душата ти, и притаяваща дъх под силата на ударите на сърцето ти.
И точно там, под небето на собствения ми Ад, бесните триглави кучета легнаха в краката ти, а демоните притихнаха до главата ти.
И точно там, в Ноемврийското ухание на канела, топъл пай, и мляко с какао Червенокосата кучка пораженчески се призна за твоя.
До болка и до издихание.
До лудост и до отчаяние.
В есента си, в мъглите и в любовта си.
В радостта си, в страстта и в бездната на страха си.
Послепис: "Не ти обещавам комфортното пътуване на скъп круизен кораб, а покрива на всеотдайната любов и топлината на две ръце, които умеят да прегръщат само теб..."*
___________________________________________________
*- ВeСеЛиНа http://nounapoema.blogspot.com/2010/07/blog-post_26.html?m=1