9 июл. 2007 г., 21:11

* * * 

  Проза
1717 0 8
4 мин за четене

Щ

Име си няма, но си има посвещение.


На Боряна

Ще целуна слънцето. Ще се сгуша в облаците. Ще се гмурна във въздуха и ще поема дъх с целите си гърди. Ще танцувам по заледено езеро, а нозете ми едва ще докосват повърхността му. Ще докосна с крилата си моя любим. Ще седна на най-високия клон на най-високото дърво в гората и ще гледам. Ще се радвам на вятъра. Ще танцувам със самодивите и ще плувам с горските нимфи. Ще лудувам с дриадите. Ще отида до морето и ще пея с русалките. Ще се слея с вечността. Ще почувствам радостта на цветята и тъгата на дърветата. Ще попия мъдростта на книгите. Ще отпия от любовта. Ще се разтопя в прегръдката на нежността. Ще бъда сътрапезница на щастието. Ще вкуся целувките на успеха. Ще усетя гнева на бурите. Ще позволя на нещастието да нарани сърцето ми. Ще разреша на тъгата да ме открадне и да ме скрие в своя дворец. Ще се науча на търпение. Ще се порежа с кинжал, а после ще опитам кръвта си. Ще излекувам раните си с усмивките на птиците. Ще споделя страховете си с вятъра. Ще се огледам във водите на някое езеро. Ще разреша косите си и ще ги пусна свободни. Ще събирам въздишки и ще им се наслаждавам. Ще обичам и ще наранявам. Ще помагам. Ще съчувствам. Ще изкушавам. Ще изпитвам. Ще опитам от всичко. Ще усетя аромата на успеха. Ще вдишвам от него до края на живота си. Ще превърна грозното в красиво. Ще променям. Ще отлетя до Рая и ще се върна отново тук. Ще пожелая и ще получа. Ще докосна и ще почувствам с всяка пора на тялото си. Ще науча. Ще отхвърлям. Ще избирам. Ще хленча и ще се оплаквам. Ще бъда прозрачна като мислите си. Ще бъда желана. Ще бъда нежна като коприна и твърда като стомана. Ще меня настроенията си. Ще бъда непостоянна и упорита. Ще следвам мечтите си. Ще постигна всичко. Ще бъда. Ще преодолея болката си и ще я превърна в сила. Ще преглътна обидите и ще забравя слабостите си. Ще бъда незабравима. Ще живея завинаги – в сърцата им. Ще победя. Ще държа в скута си диви животни, а те ще ме обожават. Ще бягам с елените и сърните в гората. Ще плувам с делфините, а водораслите ще ми бъдат бижута. Ще се обкича с морски перли и скъпоценни камъни от недрата на земята. Ще затъкна цветя в косите си. Ще полетя на крилата на вятъра. Ще стана любовница на свободата. Ще открия. Ще търся. Ще преследвам. Ще се съмнявам и ще вярвам. Ще опозная себе си. Ще потръпна, когато бурята ме погали със студените си пръсти. Ще позная яростта. Ще се пазя от омразата. Ще живея заради приятелството. Ще закрилям и защитавам. Ще се любувам на красотата на природата и на собствената си. Ще ходя с рокля от листа. Ще пазя крилата си. Ще се храня с лъчите на слънцето. Ще се завивам с нежната омая на мрака. Ще накарам и боговете да ми завиждат. Ще достигна. Ще се самонаказвам. Ще живея в разкош и ще се ограничавам. Ще лудувам. Ще бъда спокойна. Ще слушам музиката на листата и вятъра и ще ги целувам. Ще отида на най-тъмното място и ще си говоря с тишината. Ще победя изкушенията и сама ще се превърна в такова. Ще се справя със страховете и ще им стана господарка. Ще властвам. Ще подчинявам. Ще се моля. Ще се люлея на люлка, която звездите са направили за мен. Ще вървя по пътеките на елфите. Ще се скрия при джуджетата и ще играя с дракони. Ще надбягам еднорог. Ще надхитря сфинкса. Ще спя в огъня. Ще чувствам. Ще омайвам. Ще живея с мечтите си. Ще прегърна дъжда. Ще се отдам на чувствата си. Ще забравя разума си. Ще постигна невъзможното. Ще се превърна в блян. Ще пея по-сладко от славея. Ще стъпвам по-тихо от горските духове, а там, където съм стъпала, ще израстват цветя. Ще бъда по-грациозна от дивите котки. Ще се пречистя. Ще запазя невинността си. Ще опитам греха. Ще презра ниското. Ще вкуся горчивото, а после сладкото. Ще се сприятеля със скръбта. Ще увяхна, а после ще разцъфна като феникс. Ще помня миналото. Ще желая бъдещето. Ще бъда нетърпелива. Ще изчаквам. Ще се усъмнявам и ще потвърждавам. Ще вървя по трънливите пътеки и ще гледам винаги към небето, за да открия слънцето сред тъмнината. Ще скоча от ръба на някоя скала и точно преди самия край ще разперя крилата си, за да позная страха. А накрая ще се жертвам. И сърцето ми се ще изгори като факла, а вятърът ще ме отнесе със себе си.

© Ани Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • зареждащо...
  • Ех,благодаря
  • Ех..Красиво!
  • Че то си има име! "На Боряна"
  • Поздравявам те, дано си й вдъхнала надежда, дано!!!
  • Много,много е хубаво!!!
  • Направо ме учудваш колко добре си уловил идеята.Всъщност е написано за една болна приятелка и исках да й вдъхна надежда с това.
  • Не ми се ще да огрозвам произведението с коментар от типа на "още си млада, имаш време и ЩЕ постигнеш всичко това" - както биха написали много хора. Ще щажа просто, че е много красиво - звукът на думите, самите думи, това което казваш с тях. Измислено на един дъх, в миг когато е напирало да го кажеш.
Предложения
: ??:??