Произведението не подходит для лиц моложе 18 лет.
Лили се загърна с хавлията на Стефан. Опита се да си припомно снощните събития, но това, което помнеше, беше много малко.
Вчера беше 22 декември, коледното тържество на класа. Пиха много и някой я беше помолил да изпрати Стефан до тях, тъй като живееше наблизо. Той беше доста пиян и даже не можеше да си отвори вратата и тя не беше трезва, затова реши да му помогне. И се събуди гола до него.
Излезе от банята, Стефан седеше на леглото обут с тесни черни боксерки. Стефан не беше от най-умните, но имаше голям пакет и мускулесто тяло. Като го погледна, в главата й изплуваха някои моменти от снощи.
- Помниш ли нещо от снощи?- попита тя.
- Не. Но май сме се забавлявали. - бутна с крак един презерватив.
Лили го погледна. Стоеше на леглото само по боксерки и се чудеше какво е станало снощи.
- Искаш ли да ти пропомня. - Съблече хавлията си. Доближи се до него и го възседна, целуна го по устните, после бавно се спусна по врата му. Той трепна, желаеше я. Лили усети набъбващото му желание. Преместиха се на леглото. Тя събу боксерките му и облиза достойнството му. Той изстена, харесваше му. После, Лили, продължи нагоре по корема му. Всеки мускул от тялото му трепереше от удоволствие.
Той я хвана и я целуна. Тя се оказа под него и двамата се сляха в едно цяло...
© Алекс Все права защищены
Приятно е за четене