Изпускаш нишката... Изпускаш ме. Страхливец. Мразя те заради това. Не ме разбираш. Приеми го. Просто ела и ме чуй. И като за начало разбери себе си... Може да съм врачка, безсмъртна, супермен, психиатър, пиячка, дечко, лигла, хубава, щастливка, но не и вътрешният ти глас или съвестта ти. Съдбата обича смелите - рискувай!
* говорех ти за онези малки неща, които ей така просто не значат нищо, но в контекста създават деня ти. Или нощта ти.
Абе,хора...не мога да разбера?...нали това е сайта otkrovenia.com?...нали,това е сайт за лично творчество?...ако ще пишете само "хапещи" коментари по-добре недейте...като не Ви харесва,просто не коментирайте...
Еми явно иска да каже много неща с малко думи,иска да бъде разбрана. Аз лично много добре я разбирам, Венци,поздравявам те за смелостта ти да кажеш това,което мислиш,без значение какво е мнението на другите. Желая ти поне да оцени малките неща,които се опитваш да му покажеш постоянно.
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.