13 мая 2008 г., 10:57

'Бах мама му и криза!!! 

  Проза » Юмористическая
2683 0 6

Произведението не подходит для лиц моложе 18 лет.

4 мин за четене

Не знам какво е да си на 50.
Знам обаче какво е да изпуснеш козите, да се хвърлиш на клона или да духнеш белия облак под опашката. Както са казали хората на 50: Никога не е късно да станеш за резил..." Със сигурност са почерпили тази сентенция от собствения си опит. Ама как решавате бе, хора, че до сега не сте живели?! И какво сте правили?! На 50 решавате изведнъж да се хвърлите във водовъртежа на живота, без плавници, без шнорхел, без пояс... По едно голо достойнство.
Криза на средната възраст. 'Бах мама му и криза! То едно е да те обливат горещи и студени вълни все ено те къпе гола финладка, съвсем друго е да си грабнеш органа, маркиращ пола ти и да хукнеш да гониш Михаля!
Гледам ги тези на 50... Ей ги на, пред погледа са ми! Свили си душиците и не дават капка кръв да цвръкне извън собствения им егоизъм. Деца имали. Пък и внуци. Въздух! И то под налягане. Като не са живяли, къде са бляли като са ги създали? Решават ей така да хванат влака, последния. Аз пък седя до един стаен хибискус, гледам тъпо в двамата си сина и се мъча да вдяна тях, аджеба, в кой вагон да ги натикам?!
Кризата на средната възраст се дължала на хормони... Аз май накрая ще взема да хвана вяра на докторята. Като ги гледам тези на 50. Едни се хвърлят като орангутан на млада самка по магазините. Купуват си тийнейджърски дрешки на килограм. Атакуват салоните за красота. Присаждат си коса. Повишават продажбите на създателите на виагра, пък после кой с инсулт, кой с инфаркт - всичките са в рая.
Има и по-хард версии. Онези, които директно лягат под ножа. Я лифтинг, я цица. Като стартират, финишират чак като заприличат на Майкъл Джексън в по-добрите му години. Разликата е, че оня се избелва, пък нашите, 50 годишните си търсят кожен тумор под лъчите на солариума.
'Бах мама му и криза! Трети месец предъвквам валидоли, докато Ромео и Жулиета се надпреварват кой по-бързо ще вкара другия в гроба. Лошото е, че те се оправят, пък ония покрай тях се разкапват, сякаш термоядрената гъба е последен заслон преди поредната буря.
Ако ги разделим, ще установим, че:
Невинно забременилия жена си тати изведнъж е осъзнал, че е крайно време да си купи Мазерати и да се сдобие с нова Харпия, която да му стрива коксартрозните кокали.
А проспалата зачатието мама, която по невинност се мери с Пресветата Дева (Прости ми, Господи), кърши снага пред пластичния хирург, решила твърдо освен с нова муцуна да се сдобие и с дялове от лъскавата му клиника.
Ако тези двамата вземем да ги съберем, ще осъзнаем, че са се вдиотили тотално и уверено влачат цялата фамилия към 4-ти километър. 'Бах мама му и криза! Освен гръцко вино Понтика, разбрах, че обичам до полуда и психиатъра си, който пък странно защо вече не иска да ме приема, защото съм го била разстройвала?!
Най-страшното идва, когато други 50 годишни започнат да дават акъли. Става мазало! Само М-тел и бабичките от квартала са на келепир, че освен кинти и голям сеир пада.
Мен пък ме тормози запек. На психологическа основа бил. Клеча си на гърнето и се кефя, че само крясъците чувам. Като телевизор Опера, ама без картинки. Само че, каквато съм си гад, почвам да си представям. Анимирам си екшън в главата, кървав... Режисирам си психо-трилъри и ставам все по-добра. Да ви кажа спрямо 50 годишните Джеймс Бонд изглежда като стресната попова лъжичка. Казанова е невинен първолак-воайор. А Нострадамус може да се сравни само с циганката от пазара, където за 2 лева ще се цани кармата ти да прегледа.
'Бах мама му и криза! Спрямо нея цунамито в Индонезия се отличава като бегло недоразумение на съдбата. Колко бяха жертвите там? Не помня...
Весела Коледа на всички! Моята беше като испанска корида. Оле! Дядо мраз го мерихме с камъни, избега човекът, забрави чувала с подаръците. Прасето го клахме 'ъмнайсет пъти, абе... Коледа... С 50 годишни. Какво им е? Ще се разделят, пък ще се композират с други... 'Бах мама му и криза! Чинии не ми останаха, нерви също. Щели да почват живота на ново. Новата година също... А ние от миналото? После: "Дъще, що живееш в грях?" Ами да не съм луда да се женя. Като ги гледам 50 годишните... Дай, Боже и ние до там да стигнем и моят мъж ли ще обяви, че е бил в деменция докато ми е правил децата и аз ли ще лягам месец след месец под ножа, с блянове за бели нощи на Кубинския бряг с млад латино-пластичен хирург? Мерси! Престърга ми под лъжичката.
'Бах мама му и криза! Да не ви идва до главата такова чудо! Интелигенти уж се водят, пък излезли като циганите на мегданя, всеки развял поне по десет кирливи ризи. Срам! Ходя си с наведена глава, че хората за мезе са ме взели.
'Бах мама му и криза! Барем прасето да бяхме изяли...

© Деси Мандраджиева Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Кратко, сладко и ужасно!
    Хапливостта и иронията ти ме забавляват неимоверно!
    6!

    Желая ти много вдъхновение!
  • ХА-ХА-ХА...!
    Тотално ме разби от смях!

    Да ви кажа спрямо 50 годишните Джеймс Бонд изглежда като стресната попова лъжичка. Казанова е невинен първолак-воайор. А Нострадамус може да се сравни само с циганката от пазара, където за 2 лева ще се цани кармата ти да прегледа.
    'Бах мама му и криза! Спрямо нея цунамито в Индонезия се отличава като бегло недоразумение на съдбата. Колко бяха жертвите там? Не помня...
  • Жената към... години. Приятелките ми под... години. Остава да си намеря някоя любовница на... години, та да не ме хваща кризата
    Поздравления, Деси!!!

    п.с. На мястото на многоточията трябва да има цифри, но предпочитам да не ги пиша. Току виж някой казал - Егати и късметлията!
  • Мили дами. Не бъркайте любовта със взаимната зависимост. А ти Деси определено можеш да пишеш добре.
  • автобиографично е за съжалеие
  • Много емоции, много сарказъм, много нещо...Кой те изнерви така, Мандраджиева?
Предложения
: ??:??