Произведението не подходит для лиц моложе 18 лет.
Тази сутрин правих любов. Най-страхотната в живота ми.
С морето, с пясъка, с чайките.
С изгрева, със силуета на магията, чиято материя ни обгръща.
Изчуках се с всички тях и никога не съм се чувствала по-задоволена.
Бяхме само аз, те и песента на Сленг - Мой свят.
Сляхме се и заченахме моята зрялост и надежда.
Всичко, за което си мислех през цялото време беше единствено за необятността на това, което притежава природата и за това, че се страхувам, че времето тук няма да ми стигне да се насладя на всички утопии, които съществуват под носа ми, непосредствено зад стената на битовизма, на която бях закачила сметката за тока и дневника си, в който пише, че Кольо и Пешо днес са говорили с друга.
Има толкова гениалност във всяка една вълничка, толкова свобода в полета на пилетата, които по принцип мислим за пържола, толкова дързост в пробива на светлината, която се пречупва за да ни даде ярко оранжев цвят над необятното синьо, ей така, за да ми напомни, че безцветното е тъпо и контрастът може да гъделичка неимоверно приятно очите ми.
Само свобода.
И избор. Дали да се възхитиш на всичко това и да се изчукаш диво с него, да вземеш колкото можеш или да се оплачеш на съседа, че покривът ти тече и да налееш по ракия.
Има толкова живот в живота!!!
Всичко е избор, личен и неприкосновен.
Преди година може би щях да поплача за някоя глупава любов, или ей така.. за мене си, щях да мисля за утре, да правя планове с водка и приятели или просто да пусна снимка на чайка, за да ме лайкнете.
Сега обичам.
Обичам живота си, чайките и магиите и се моля единствено за повече време с тях.
И не пиша това, за да ме разберете, а за да си напомням сама колко е прекрасно всичко наоколо.
И колко личен е изборът ни ...
Хора, чукайте се с чудесата!!!
Оставете циничността на малоумието и предрасъдаците и ме извинете за прямостта, но ако искате да докоснете Бог... просто се отдайте на изяществата, които ни е създал!
Щастието не е в марките дрехи или в половинките ви, то лети над морето, изгрява над него, отразява се в повърхността му и ви чака да го приютите в себе си!
Боже, какво страхотно чукане.
Ще запаля цигара.
© Авелина Все права защищены
Авелина, поздрави за куража да го публикуваш !