Мечтата се разхождаше с усмивка на лице, но Цинизмът я дебнеше – желаеше да открадне нейното сърце.
Искаше да я накара да се отчая, затова се зае главата й да омая. Сложи привидно красива усмивка, започна да й говори с думи сладки, да я гледа омайно, да я ухажва…
Мечтата наивна, горката, направо се смая от този Цинизъм – поведението му въздигна в героизъм. Мечтата, горкичка, неподозираща, че в Цинизма тупти душа зла и егоистична.
Успя той да я омотае, сладичко да я приласкае.
***
Мина се малко време. Ожениха се, меден месец бяха. Заедно уж мечтаха.
А какво се оказа, всъщност, ах каква ужасяваща същност!
Цинизмът имал пъклен план, Мечтата да окове в капан. Този съюз много лош се оказа. Мечтата в миг посърна. Душата й се смаза. Започна да линее. Разболя се.
Приключи не така епично тази връзка, с много трагична развръзка.
Е, това е реалността – Мечтата е убита от циничност зла!
***
Какъв извод можем да направим, щом така е тъжен краят?!
От край време мечтите цинично ни убиват, нашите мечти сриват.
От безкрай време сме умрели, само телата ни са цели.
От сума време сме без мечти в душата, само с цинични страсти в главата.
От много време надеждата спи зимен сън, тъжно е да бродиш сам навън.
В далечината надпис: „Гробище за мечти – тук циничността възцари!“
© Симона Господинова Все права защищены
Исгрено се радвах преди време и на коментарите на една авторка под мой стих, в които директно бях изпратена на психиатър и бях видиш ли изцяло низвергната. Подобни коментари също са ценни, защото са събудили емоция в отсрещния, макар и негативна.