16 июл. 2008 г., 09:24

Да ееее 

  Проза
799 0 0
3 мин за четене

Здравейте, хора! Аз съм Джон, но за приятелите си съм просто Джо. Не, че това има голямо значение, особено за тях, тъй като те не могат да говорят и това дали се казвам Джо или перпендикуляренмегалозавар няма никакво значение. Не, те не са неми, те са просто животни, да, колкото и да е странно, цялото ми приятелско съсловие се състои от два таралежа и един хамстер, но повярвайте ми, щях да съм най-щастливият човек на земята, ако с това странностите ми се изчерпваха. Дори бих се осмелил да кажа, че щях да съм почти нормален, което в настоящият момент е равносилно на това Хитлер да каже, че е филантроп, но както и да е. Виждам, че не ви пука особено, но така и така съм почнал, поне нека свърша. То по други начини едва ли ще свърша някога, ако ме разбирате, но сигурен съм, че не ме разбирате, защото и вие по природа сте с извратено съзнание и веднага си помислихте за свършване в меки и влажни помещения. Чувствам се длъжен да ви кажа, че в момента имате честта да четете писанията, на най-големия карък и ненормалник в историята на човечеството. За да ви убедя в това и за да не голословя, ще ви кажа, че вероятността да ме нападне акула в супермаркета и да ми предложи брак, е с около 200 пъти по-голяма от вероятността да спечеля каквото и да е, освен ако изключим спечелването на пневмония или едноседмично разстройство. Какво бихте помислили, за човек, който едва не се удуши с руло тоалетна хартия, и то дори не беше развито, и на всичкото отгоре все още беше запечатано в найлон. Сега, ако не възразявате, искам да ви споделя нещо? Тайно влюбен съм в едно момиче. Тя ми е комшийка и е наистина прекрасна. Тя е от онзи тип момичета, които те карат да им съчиняваш стихове и сонети дори и ако си 40 годишен миньор, но има един малък проблем - тя не знае. Сега си помислихте, че не знае, че съм влюбен в нея, Не, не знае, че съществувам, дори бих се учудил, ако знае името ми, но възнамерявам скоро да променя това. Утре ще я каня на среща. Това е и нещото, което ме подтикна да напиша този разказ: ще ми бъде по лесно като знам, че там някъде дори и един-единствен човек Е прочел това и ми стиска палци всичко да мине добре. Пропуснах да ви кажа, че макар и за нея да не значех нищо, в смисъл такъв, че дори и канализационната шахта би събудила по-голям интерес в ная от мен, все пак ние двамата имаме минало. То не е такова, каквото ми се иска, но все пак е нещо. Преди около година, вече не си спомням, тя ме заговори, кого заблуждавам, преди около 423 дни тя ме заговори. Тъкмо излизах да купя хляб и я видях пред къщата й да разкарва кученцето си, което толкова много обича. То е едно такова малко със бяло кожухче, но както и да е, после ще се върна на него, и така, тя ме заговори. Всъщност каза ми просто "здравей", в резултат на което аз почервенях, пригади ми се и единственото нещо, което успях да кажа, бе думата МАКАРОН! Да, точно така, МАКАРОН. Питате се как е възможно да объркаш думата "здравей" с думата "макарон", но мисля, че забравихте какво ви казах в началото: "Аз съм най-големия карък и ненормалник в цялата история на човечеството". При изричането на тази гениална дума, МАКАРОН, тя леко се обърка, но не ми каза нищо друго, просто направи съжалителна физиономия и ме отмина. С това всичките ме надежди тя да ме вземе на серизно или поне да не ме съжалява, умряха. Умряха също като онова бяло малко кученце, за което ви разказах и което два дни по късно прегазих с колелото си, не бе нарочно, разбира се, но това не направи гледката особено по-приятна. Но както и да е, аз, Джо или Перпендикулярниямегалозавър, както ви харесва, заявявам пред вас, че утре ще поканя моята Дулсинея на среща и ще и покажа, че не съм патологично ненормален. А дотогава, моля ви, стискайте ми палци - така ще ми бъде малко по-лесно. Но, все пак шансовете да имам успех са големи, защото каква е вероятността отново да объркаш думата "здравей" с думата "макарон"?! Но като се сетя, че главното действащо лице съм аз, то вероятност е голяма. Но каквото е писано! Чао и нека силата бъде с мен. МАЙОНЕЗА!

© Димо Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??