15 апр. 2007 г., 21:52

Да почуруликаме... 

  Проза
915 0 5
1 мин за четене
      Работничката в моята оранжерия - Дочка, е много слънчев човек. Нейното мрачно настроение е точно толкова, колкото в пустинята вали дъжд. Интересното при нея е, че даже да ти каже "копче", все се сещаш за "оная работа".
      Работникът, с когото работят заедно - Жоро, също не е лош човек, но прави впечатление на темерут. Лицето му е като изсечено с тъпата тесла на дядо ми. Тримата сме невероятен екип. Ако в другите оранжерии е тихо, от нашата гърми музика, та пушек се вдига. Работиме си и си слушаме. Началството се опита веднъж да ми прави забележка за музиката, обаче аз се ослушах.  Поне като няма пари, настроение да има... Така де!
      Та!
      Сея си аз семенцата, а те чоплят нещо до мене. В един момент Дочка сподели:
      - Еееееех, ако знаете колко ми беше хубаво като се събудих сутринта. Едни птички като зачуруликали. Много хубаво ми стана...
      - Ша чуруликат амчи... И аз преди да се оженя също чуруликах! - засичам я аз.
      - Хи хи хи... - смее се Дочка - Жоро, ти "чуруликаш ли", "чуруликаш ли"?
      - Аз не съм спирал - отговаря Жоро и лицето му остава каменно.
      - Аааа, не си спирал значи! - подкача го Дочка.
      В един момент и двамата се омитат от оранжерията на обяд. Изведнъж се сещам нещо, оставям работата и отивам в женската стая.
      - Доче, искаш ли да ти кажа една Народна мъдрост от Пенко Пенков?
      Тя ме поглежда смеейки се:
      - Давай!
      - Когато човек престане да чурулика, започва да кука!
      Смях в залата...
     

© Пенко Пенков Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Вярно, голям смях, Пенко, ама още не съм започнала да кукам. Все се намират спотаени хормончета
    Браво за разказчето - развесели ме! Продължавай да сееш в село Откровено семенцата на Смеха!
  • хахахаха бравооо
  • Поздрави на Дочка от моите 40 !
  • Страхотна си
  • Мъдър човек е този г-н Пенков.

    Поздрав за него и усмивка за теб.
Предложения
: ??:??