Да поговорим малко и за секс
Аз като се замисля, съм по-дълго омъжена, отколкото жива. Как се докарах до това положение, ама съдба. Абе цял живот семейна. И с мъжа ми всеки път едно и също до втръсване. Работа, след работа - вечеря, после телевизия и най-накрая секс. И все една и съща поза, ум да ти зайде. Понеже ни е тясно жилището и няма къде да се развихряме, той ми връзва крака за перката на полилея-вентилатор. Завърта ме и... Да не забравя да кажа, ако някой не я е правил тази хватка, поза де, кракът да не е шпиц, а контрашпиц, за да не се изхлузите и да се наденете на... Значи, внимавайте! Това е за начинаещите, а който си я ползва, знае как.
Веднъж мъжът ми вика:
Много капризни това мъжете, бе. Аз тъкмо посвикнах и почна да не ме боли гърба, айде нова поза.
Леле, от кога чакам тоя момент! И като му заразказвах за колежката ми колко е проста. Да вземе да си купи блуза за 50 лева, дето аз от пазара си я взех за 10 лева. Голема глупост!
Свършихме бързо. Оказа се много гореща тема. Вече не иска да му шепна на уше. Капризи, тъкмо се бях подготвила. Другия път да му говоря за тока, не съм го плащала и ще ни го спрат. Ще трябва да го правиме на свещи. Леле, ще бъде много романтично, като по филмите. Вече не знам как да му разнообразявам живота на тоя моя. Дали да не се изруся?! Или пък да си сложа чорапогащник на главата? Ще взема другия път да се съблека гола и без това е доста горещо с тая пижама. Пък ми е и широка и не ми отива. Абе, требва си разнообразие.
© Светлана Лажова Все права защищены