25 нояб. 2021 г., 20:51

Детски бисери 2 

  Проза » Сказки и произведения для детей, Юмористическая
593 1 4
1 мин за четене

Мисли, изказани от дъщеря ми, когато е била на 7 години.
 
 
 От един вирус бягам, друг ме хваща!
 
 ***
 За да науча това стихотворение наизуст, цял ден трябва да плямпам.
 
 ***

Сутрин, като стана от сън, приличам на някой рошльо от сцената на рокендрола.

 

***

Човек трябва да се стреми да има подкрепата на хората с власт. Но за да се случи това трябва да заслужи и оправдае тяхното доверие!

 

***

На майка ми й трябва безопасна игла, а аз шия с опасна игла.

 

***

Според моите разбирания, това е невъзможно!

 

***

С това рокзвездинско облекло, само една баскитара ми трябва.

 

***

Какво са правили цяла седмица тези от ВИК, че не са отстранили повредата?! Вълна ли са чепкали, пуловери ли са плели?!

 

***

Наполовина съм гладна.

 

***

Баба ми взе едната обувка да я води на обущар.

 

***

Сънищата са пътища към нашето подсъзнание.

 

***

На рожденния си ден съм кралица, на именния - принцеса, а през останалото време - най-обикновено момиченце.

 

***

Работата на журналистите е да обясняват всички клюки на обществото.

 

***

Тези маймуни от Енергото само скачат по дърветата и трошат клони, вместо да оправят аварията, за да се върне токът обратно!

 

***

Човек трябва да има 5 основни качества, за да успее в живота - ум, сила, хитрост, красота и трудолюбие. Но все пак от време на време трябва да се забавлява, да си почива и да твори!

 

***

Коледните подаръци се получават по списък срещу подпис.

 

***

Сега ще нарисувам една галактическа рисунка от друго измерение!

 

***

Вечер зъбите се мият за здраве, сутрин - за красота.

 

***

Такъв списък със задачи за коледната ваканция ще натряскам на стената, че дори и баба ми без очила да може да го види!

 

***

Трябва да се учим от професионалистите!

 

 

 

© Радослава Антонова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Благодаря ви, приятели! Радваме се, че сме ви развеселили!
  • "Какво са правили цяла седмица тези от ВИК, че не са отстранили повредата?! Вълна ли са чепкали, пуловери ли са плели?!" 🤣🤣🤣
    Наистина ми създаде супер настроение! Благодаря!
  • "Сега ще нарисувам една галактическа рисунка от друго измерение!"Они такие, эти новые дети!
  • Умно дете!🙂
Предложения
: ??:??