1 мая 2009 г., 11:41

* * * 

  Проза » Письма
825 0 0
1 мин за четене

И така ли свършва всичко?!

Бил си влюбен в мен и нямало време да консумираме нашата любов. Не, че искам да я консумирам с теб, просто ми е криво за всичко хубаво, отминало и незабравено. Нима ще ме забравиш като ми изтриеш номера? Думата "Delete" лекува рани в 21 век!!! Прости, не знаех! Аз съм старомодна! Не знаех, че като ти изтрия номера, ще те забравя, не знаех, че като си сменя апартамента, ти ще ме забравиш, не знаех, моля те, прости!!!

Казваш да те търся само за услуги, на теб могла съм да разчитам повече от всеки друг! Как да ти разчитам, като не искаш дори да ме погледнеш? Страхуваш ли се?  И как по-точно да го направя?! Нима не знаеш, че съм горда и никога не ще поискам помощ? Нима не знаеш, че се инатя и няма повече да те потърся?

Казваш, че съм бучка в гърлото ти, че сълзи излизат от очите ти, дори не знаеш заради кое!? Заради това, че е късно вече да кажеш "Край!". Късно е и ти го знаеш... Късно е и те боли!

Не очаквах, но и мен ме заболя! Все повтаряше "Играеш лошо!" а аз играех ли, играех... И улисах се в играта, а тя бе без правила! И изведнъж ме отрезняваш; влюбен съм във теб, но няма време да сме заедно, а искам много...! Девет дена ти оставаш и после край! Я се върнала, я не?!

Майната ти, казвам аз!!!

Безсилна съм! За първи път се чувствам слаба и не знам какво да направя. Дори не зная трябва ли да правя нещо?!? Искам те, искам те, но не така, както ти ме искаш! Искам те до мен, да се гушна в теб, да ме обгърнеш, да ме стоплиш, да ме пазиш... Чувствам те закрилнически, чувствам те приятелски... Чувствам те... и аз не зная вече как!!!???????

 

© Просто Аз Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??