15 авг. 2024 г., 21:27  

Голяма излагация за Путин 

  Проза » Обзоры, анализы, критические статьии
203 1 5
1 мин за четене

Независимо какви оправдания ще измисли руската пропаганда за допускането на ВСУ в Курска област, това е истински позор за руснаците. Навремето бе приземен безмоторен самолет в центъра на Москва:

 

https://fakti.bg/world/581677-28-mai-1987-g-matias-rust-kaca-na-chervenia-ploshtad-snimki-video

 

Това беше още тогава сигурен маркер за слабата ПВО на Русия. Случаят се позабрави, но той беше първата лястовичка, че "в Дания /пардон в СеСеСеРе/ има нещо гнило". Както в случая с остров Даманский:

 

https://pan.bg/view_article-6-467767-en-misteriyata-damanskij.html

 

https://trud.bg/%D0%BB%D0%B0%D0%B7%D0%B5%D1%80-%D0%B8%D0%B7%D0%BF%D0%B5%D0%BF%D0%B5%D0%BB%D1%8F%D0%B2%D0%B0-1000-%D0%BA%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%B9%D1%86%D0%B8-%D0%BD%D0%B0-%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%80/

 

за който се носеха легенди, че руснаците изпарили с лазери китайците нахлули на руска територия, така и днес битуват нови мълви за страшно руско лазерно оръжие, което само руснаците имали. Но аз питам, щом тогава руснаците са имали толкова страшно лазерно оръжие, то къде е сега то и защо не влиза в действие? И още - защо новото и уж още по-страшно руско лазерно оръжие, взело на прицел космически цели, не се употребява срещу ВСУ в Курск и в Донбас. Моят отговор е следният: всичко това са блъфове, митове и легенди, изфабрикувани от руската пропагандна машина. Руснаците разполагат с планини от оръжия от втората световна война. Лошото е, че някъде са изчезнали сталинските катюши, а те, според мен, щяха да свършат отлична работа в Украйна. Ех, Калинка Малинка мая...Ех Смуглянка Молдованка  - Путин стана май за смях...!

© Младен Мисана Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Благодаря ти за интересния коментар, Акеми!
    Възможно е да си права, но нали разбираш какви изводи си прави НАТО от случващото се. Обикновените хора също недоумяват. Това е все едно някой да се разхожда със стърчаща краставица оттам, където не трябва, а когато всички видят това да обясни, че е знаел, че това ще му се случи, но е имал нещо специално наум.
  • Младене ако руснаците не искаха Украйна да нахлуе на тяхна територия, нямаше да го допуснат. Умишлено е направено, за да се хвърлят най- добрите бригади на Украйна на едно място. Засега са завзели по- малко от 50 километра. Най голямото им постижение до момента е Суджа с 5000 души население, което е евакуирано. На практика не контролират нито един град а само големи села и градчета от селски тип без особено значение. В същото време Русия вече е на 5 километра от Покровск в Донбас и скоро ще го превземе, понеже украинците са зле откъм оръжие и човешки ресурс. Точно тези пет брегади, които сега гинат на руска територия би трябвало да са там ако знаеха какво правят. Всъщност едната от тези бирагоди вече е почти унищожена, значи на практика остават четири.
  • Благодаря ви за прекрасните коментари, Стойчо и Иви!

    Стойчо, ползвам случая да ти благодаря и за коментара на стиха ми "От магмата на словото втечнен", и за поставянето му в Любими. Дълбоко съм трогнат! Относно агент Улянов си дълбоко прав. Има дълбоки доказателствени сведения, че той е бил не само германски агент, но и такъв на евреите. След революцията през 1905г. имаше друг път за Русия, но уви...

    Иви, гледах интервю с Путин, в което той се сравни с Петър Първи и обяви, че иска да си върне много територии. Звоевателните му цели са ясни. Но този път номерът му няма да мине!

    Благословен уикенд и за двама ви!
  • Вече съм раздвоена, относно тази глупост, Маестро.
    Животи, кръв, зъби и сополи. Русия винаги е печелила войните си. Страна, в която войната е на почит.
    Те са родени за война.
    Мисля, че изненадите тепърва предстоят.
    Диктаторски режим. За обикновените хора мърдане няма.
    Ако имаше мърдане нямаше да има война.
    Логично е да сме в другия лагер, но явно сме много далеч от истинските мотиви на Путин.
    Всъщност ние този човек не го познаваме. Западът не го познава, а мускулите на Америка са прекалено надрусани за истинско познание.
    Не бих заложила на тях. Наскоро гледах Олимпиадата.🙂
    Не можем от Балканите да дадем обяснение, НО...! Русия не иска НАТО до границите си...Това е!
  • От времето на "Великият болшевишки преврат" ,т.н."ВОСР",когато "Руският кораб бе торпилиран на влизане в пристанището на Победата"...(Уинстън Чърчил); и агентите на Кайзер Вилхелм Втори в лицето на Владимир Улянов(Ленин) и шепата платени терористи използват пропагандата като основен демагогски похват!
    Това което причиняват и ще продължат да причиняват на руския народ ще доведе до загуби в братоубийствен мащаб.
    Лошото е, че тази пропагандна корумпирана клика ограбва безпощадно руското национално богатство и води руската държава до нова гражданска война!
Предложения
: ??:??