Кой и как е създал жената никой не може да отговори със сигурност, но ето, че тя е факт. Истинската жена е превъплъщение на природата, на сезоните. Не, че аз с моите 18 години мога да съм категорична, че съм наясно с женското съвършенство, но все пак през моите очи типичната жена е по малко от всичко.
Тя може да се сравни с пролетта: да е свежа, красива, надеждна, оптимистична, да дарява живот и ведрина. И както стоиш и й се радваш на свежия парфюм, тя да реши да изсипе от нищото един проливен дъжд, с раздиращи небето мълнии и проглушаващи ушите гръмотевици. Докато разбереш защо, как и какво, докато изобщо обелиш и дума, вече ще са се показали отново първите лъчи зад облаците, че даже и дъга ще има.
Може и да се сравни с лятото: Щом е решила, жената моментално става толкова гореща, че хем да искаш да отидеш на плаж, хем да те е страх, защото знаеш, че после ще си толкова изгорял, че няма да можеш да заспиш спокойно. Страстна, изгаряща, направо огнена. Освен това, ако наближи дъжд, то той ще е кратък и прохладен, но преди това ще ти е толкова задушно, че по-добре си стой у вас на климатик и изобщо недей излизай!
Жената като есен: Ах, тази жена! Тя се разкрива само пред най-близките ù същества. Рядко мъжете разбират, когато стане като есен. Есента е тъжен сезон, сезон на раздели, сбогуване, носталгия. Природата се разделя със Слънцето и прави всичко възможно, за да го задържи. Така е и жената. Първо се изсипва дъжд... доста дълго време може да вали - с дни. Вятърът вече става по-силен, по-яростен, а жената - по-ядосана. Ядосана на себе си, че е безсилна към случващото се, на времето в миналото и на времето сега. Фаза три: промяна. Есента променя цветовете си, жената - също. С цел да се даде път на Новото и да изпратим подобаващо Старото. Но дали в душата й е толкова лесно, колкото на лицето си остава тайна!
И след всичко това тя се превръща в зима: студена, ледена кралица, безскрупулна и безчувствена към всички. Никой не знае докога ще е зима, както навън, така и в сърцето ù.
Като природа, бе... като сезони. Жената - емоция, чувство, но говорим за истинската жена, а тя напоследък е рядкост... о, да - рядкост е.
Сега приветстваме някакъв изкуствен шаблон на материални кукли, които е по-добре просто да мълчат! Но това е еволюцията на човечеството, колкото и тъжна да е тя...
© Мира Все права защищены