Окончателно се убедих, че от мен човек няма да стане. И всичко е пак заради прословутата ми слабост към истината. Когато се регистрирах в сайта, най-добросъвестно попълних личните си данни. Ако ми искаха кръвната група, щях и нея да напиша - А+. Будала! Това да не ми е CV?! Та нали виртуалното пространство е свят на фантазии и безброй превъплъщения... Спокойно можех да посоча по-атрактивна възраст или просто да пропусна тази досадна подробност. Зодията ми е също пълна минавка. За много потребители тя е символ на тъп, но упорит човек, който препуска с „рогите напред”. Повярвайте ми: всяка друга на нейно място щеше да е по-лицеприятна. Това, че си признах и откъде съм, го отчитам като стратегическа грешка. Да бях писала: Райско кътче или Островът на съкровищата... И да ме пита човек защо се снимах баш в гората? Отгоре на всичко си сложих новия анорак, който купих изгодно на промоция, та съвсем заприличах на гущер. То бива зеленко, но чак пък толкова... Тази пуста родопска пролет ми взе акъла! Друго щеше да е да се снимам с дълбоко деколте и питие в ръка в някой бар, например...
Но най-ме е яд, че се насадих с този ник. Чак сега разбирам снизходително-съжалителната физиономия на сина ми, когато се регистрирах. Момчето деликатно се опита да ме разубеди, но аз се заинатих като магаре на лед. Сега очакват от мен да съм винаги красива, бяла и добра, а това ме задължава да съм във форма. Не дай си боже да изпадна в песимизъм или депресия. Веднага почват приказки от рода на: „ Щом и феята е закъсала, положението е неспасяемо...” А за писане на еротични стихове не мога и да мечтая. Какво ще си помислят хората за моята духовна възвишеност? Фея, фея, ама, и аз съм жена, и аз душа нося...
Вече сериозно мисля да си сменя ника и „актуализирам” личните си данни. Колебая се между Rozovata pantera, Flirtuvashta s viatara или Otnesena ot vixarа. Вие какво ще ме посъветвате?
© Вилдан Сефер Все права защищены
Сега имам повече свободно време и чета цялата ти проза, после минавам и на поезията ти!
Зареждаш ме с много емоции, стигнала съм до петата ти страничка и продължавам!