Кой казва, че всички жени са еднакви?
Все... това повтаряше мъжът ми, докато не отидохме на гости у Сончето - всички жени си приличали. Приятелката ми се беше омъжила наскоро втори път, та трябваше да полеем събитието. Хапнахме, пийнахме. Оплюхме политиците и цените, и неусетно стигнахме до вечната тема... за секса. Мъжът на Сончето взе да се оплаква, че тя всяка вечер си лягала гола, само по една прозрачна нощничка... „Така съм закопнял да разкопчея сутиен, да хвърля от страст бикините на полилея! Разбираш ли бе, брато? А тя си легне, как майка я е родила, и... аз взема, че се изложа!" „Ти па ме уби! Да ти дам тогава мойта. Все й повтарям: "Легни като жена поне веднъж, да не се мъча като грешен дявол". А тя - с чорапогащи, два чифта бикини, шубата и ушанката! Че сме изключили парното - вярно, ама не сме на Северния полюс, я. Пък и все се дърпа - я глава я боли, я кръст, я нещо друго. „Стига бе, твойта поне се опъва, та ти разгаря страстта, а мойта като пионерче - „винаги готов!" А после - недоволна. Че аз да не съм робот?"
Сончето се киска закачливо, а аз мълча и набирам яд. Чакай да се върнем, мъжо, ще те питам тогаз всички жени еднакви ли са! Ако му се беше паднала Сончето за жена, щях да го видя как щеше да се вдига сутрин за работа, като и сега едвам става. Или щеше да преплита крака след първата нощна смяна с тая пионерка! Тогава щеше да си мечтае да му стана любовница, та да идва при мен за по вда часа, поне да поспи, ама сега се оплаква. И само да съм чула, че всички жени са еднакви! Аз например никога не съм казвала, че всички мъже са еднакви. Как ли му беше служебния телефон на мъжа й на Сончето?
© Светлана Лажова Все права защищены