Ако си задавате този въпрос, най-вероятно сте жена. Жена, прехвърлила своите златни двадесет. Ако ме попитате защо мисля така, ще ви отговоря по следния начин:
- За мъжете всички ние сме курви...
Да, независимо дали си стоите вкъщи и гладите прането, дали сте работохоличка и преследвате кариера, или сте просто разюздана флиртаджийка. За тях ние сме просто... длъжни да ги удовлетворим.
В продължение на месеци наблюдавах живота на близки до мен жени. Наблюдавах и своя собствен стремеж за удовлетвореност. Разбрах, че всичко е per causa perduta. Защото:
- мъжете са станали по-големи курви от нас
- защото са по–невъзпитани от орангутан в Нова Гвинея
- защото са по-самовлюбени от Нарцис
- защото са започнали да вярват, че бизнесът, създаден от родителите, които са наследили, съществува благодарение на техния талант.
Ох, извинете, скъпи господа! Леко съм отегчена и доста разочарована от наглото ви поведение и самочувствие без покритие. Нагледах се на „млади лъвчета” в скъпи коли, на които „метресите” им плащат сметките. Забавлявах се до припадък с отчаяни съпрузи, намиращи утеха само в ръцете на великолепните си любовници, които при първото изсъскване на съпругите се прибират със скоростта на светкавица вкъщи. Съпрузите, които треперят, като лист само при мисълта, че travel агентът им може да не е толкова дискретен и двата билета до Милано да се появят, като гаден сюрприз на годишнината от сватбата. Господи, какви лъвски сърца, носят в гърдите си!
Дааааа... какво да кажем за разведените лицемери?! На тях трябва да им се отреди отделна глава. В момента, в който чуя каква курва е бившата съпруга, и заставам нащрек. Започвам да наблюдавам с дълбоко съмнение и повишено внимание. Тези мърлячи, да, да, така ще ги нарека. Та, те с цялото си псевдодостойнство се нанасят обратно в апартаментите на родителите си. Защото при недостиг на слугински персонал, мама трябва да си вземе ролята обратно. Пък и пари за сметки пак не дават. Та тези индивиди реват обикновено в алкохолна агония за това колко всеотдайни съпрузи са били, какви пари са вадели?! Как си отглеждали децата... Е, кой бяга от хубавото бе, мили мои господа?! Ако сте наистина толкова незаменими, коя ще е толкова щура, че да ви изрита, вместо да си ви ползва със здраве, докато смъртта ви раздели! Тогава поредната принцеса, в главозамайването си ги приютява... По-интересната част идва, след като се изтърсят с двете си тениски и единия чифт дънки. Новата се заема със слугинажа, който идва като екстра с новия разведен „приятел”. Тези мухльовци се превръщат в секс чудовища дори само срещу топла храна и квартира. Толкова са евтини, наистина . Лошото идва с любовта към тях... в един момент се сещат за всички недолюляни ученички и забравят за топлите грижи, все пак мама е винаги насреща.
... За дъртите ергени?! Ами там нещата вече са с диагноза: „Толкова не става за нищо, че и майка му се моли да се изнесе.” Проблемът е, че се хвърлят да правят деца. Проблемът е, че нямат представа как се издържат деца. Проблемът е, че остават ергени за цял живот...
След това колоритно описание на мъжете, ми кажете, как е възможно една жена да не стане кучка? Да, те няма да спират да говорят за нея, да я желаят и да се страхуват от нея. Да, ще я наричат курва, меркантилна, арогантна, мъжемелачка и така нататък... просто, защото не могат да я имат. Но какво друго ù остава на една жена, освен да мачка? Сред този недостиг от качествен генетичен материал, освен да ги подритва и да се подиграва с псевдомъжкарите, друго не остава. Да, тя пак ще е кучка, когато натири поредния, който не може да си позволи да ù плати мартинито. Ще изрита и следващия, който след първото изречение не може да сглоби второ. Ще смачка и разведения, който е толкова комплексиран, че страхът му прозира през току-що изгладената от мама ризка. Може би ще изтегли печеливша карта?!
Може би ще е по-добре да бъде любовница на женен, стабилен и интелигентен мъж, отколкото съпруга на поредния провалил се в житейския си път неудачник?! Може би ще предпочете да остане сама, защото щастието се състои във всички онези моменти, облени в светлина насаме със себе си или с приятели?!
Може би ще сънува всяка нощ онази слънчева, безоблачна къща, с дървени подове и градини от цветя по коридорите, с плискащо вълните си наблизо море. В която всеки ден се разнася аромат на щастие и уют...
И аз я сънувам всяка нощ и започвам да се страхувам от този сън, защото за това мечтаят и кучката, и курвата... За светъл дом, спокойствие и сигурност...
© Деси Мандраджиева Все права защищены
Точно,за жалост,точно...