2 мар. 2018 г., 01:11  

Лицето 

  Проза
729 2 8
1 мин за четене

Бе шумно и пълно с хора. Навън бе тъмно вече и ярката светлина в стаята дразнеше очите ми. Видях го още когато влезе. Не го познавах, но беше като песен, която съм слушала през цялото ми детство. Кислорода в стаята се изпари. Стана ми задушно и горещо нищо че бе зима. Тъмнината превзе апартамента. Не знам как нахлу. Всички лица избледняха освен едно – неговото. А очите му, о, Господи, очите му... сякаш побираха цялата вселена! Настана тишина. Никой освен нас двамата не се движеше. Като че ли усещаха красотата на нашия момент и ги беше страх да помръднат. О, колко добре ги разбирах! Нещо толкова крехко и рядко, което може да изчезне толкова бързо, колкото и се бе появило!

Чувах сърцето му. Как бие тактично отекващо в съзнанието ми. Нищо друго на света нямаше значение. Когато ме погледна можех да се закълна, че това е човекът, с когото ще прекарам остатъка от живота ми.

Повече никога не го видях. И до ден днешен понякога чувам сърцето му. А понякога сънувам и момента. Но той се оказа просто още едно лице – нищо повече.

© Proletina Palova Все права защищены

Писано преди много години :) 

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Хареса ми идеята ти за кратък разказ. Търсила си думите, личи си, четох и коментарите и аз се присъединявам към всички останали и чакам нови творби .
    Поздрави.
  • Яна, твоят коментар е едно прекрасно начало на деня ми Благодаря !!!
  • Хареса ми — и така, и като идеята за начало на по-дълга творба! Пишеш красиво, наситено с емоции, но без да звучи помпозно и мелодраматично. А това се среща рядко... Моите искрени адмирации за таланта!
  • Благодаря и на двете И аз съм на мнението, че би било добре да е началото нещо по-дълго и затова и го споделях тук да чуя мнения. Вашите положителни коментари изключително много ме радват !!!
  • Би било едно хубаво начало на една по-дълга история! Харесва ми начинът на споделяне, поздравления и с интерес ще продължа да чета от Вас!
  • Някога имах същото преживяване, хубаво си го описала, би могла да го развиеш още. Но и така е добре - на един дъх, съкровено, истинно!
  • Благодаря, г-н Бодуров! Определено трябва да се пипне и да претърпи няколко редакции. Надявам се и да успея да го доразвия 😊
  • Прекрасно, Пролетина, идеологията на текста е добро начало за развитието на по-нататъшни действия. Замисли се, прочети го няколко пъти отново и отново, асимилирай цялостно за това което пишеш на части, употребявай правилно и на място частиците които използваш и от това ще се получи нещо наистина страхотно и феноменално, като изключим тези неща на мен ми харесва много, впечатляващо, поздравления само напред и нагоре!
Предложения
: ??:??