18 сент. 2007 г., 23:46

Любов или просто правене на любов?! 

  Проза
2662 0 6
4 мин за четене
Кой точно е той? Любовта на живота ми... или любовника на живота ми?
Телефонът иззвънява... не поглеждам дисплея, мисля за други неща и отговарям механично и някак отнесено.
- Да? - продължавам да се взирам в монитора на компютъра, но секундното забавяне от другата страна на слушалката приковава вниманието ми.
- Свободна ли си? - изрича до болка познатия глас, който толкова време беше единствената музика, която звучеше в главата ми.
- Да, кажи кога и къде. - отговарям, опитвайки се да се придържам към същия безгрижен тон от началото на разговора.
- Излез пред вас след 20 минути, ще мина да те взема.
И затвори. Сърцето ми бие малко по-бързо от обикновено и на устните ми застива една загадъчна усмивка, но това е нормално след разговор с него.
Преобличам се набързо и си слагам лек грим, като междувременно мисля за отношенията ни. Нормално ли е това? Не ме интересува какво мислят другите, искам да изясня цялата ситуация за самата себе си. Спомням си как преди около година бях така безнадежно влюбена в този човек. Колкото и изтъркано да звучи той беше всичко за мен. Без значение с колко момичета излизаше и колко гаджета смени, той запълваше дните и нощите ми с постоянното си присъствие вътре в главата ми. Единственото място, където беше само мой. Така беше преди, но как стоят нещата сега? Изпари ли се цялата тази любов или просто така свикнах с нея, че вече дори не я усещам...? По дяволите, не знам! Знам само, че ако не побързам ще закъснея. Слагам си две капки парфюм, черен молив на очите и се сресвам. Знам, че той не обича тежки гримове и парфюми. Аз също.
Излизам отвън и в същия момент виждам как той се приближава с колата си. Качвам се и след обичайният поздрав и лека целувка отиваме на обичайното място. Влизаме в стаята, той пуска музика, която харесва и на двама ни и съблича връхната си дреха. Аз правя същото. Нещата между нас винаги са били такива - без излишни приказки, минаваме направо към съществената част.
Той се приближава, слага ръце на раменете ми и леко ме притиска към себе си. Сгушвам се в него, както съм правила толкова много пъти. Усещам дъха му в косата си и се чувствам безкрайно сигурна и защитена. Ръцете му леко масажират гърба ми и аз вече усещам познатата тръпка в корема, породена от докосването му. Поглеждам го право в очите, а той приближава лицето си към моето и ме целува. Как само обичам да целувам тези устни... толкова топли и меки, познавам всяко тяхно ъгълче и всяко движение на езика. Той започва да сваля дрехите ми като не спира да ме целува. Прави това нито много бавно, нито много бързо. Съблича ме. Сваля и своите дрехи. Гледам го и имам чувството, че мога да стоя така цял живот. Правим няколко крачки и се отпускаме на леглото. Ръцете му са навсякъде, устните му ме побъркват. Усещам го вътре в мен, върху мен, под мен... навсякъде. Искам да дращя и крещя, но знам, че трябва да внимавам да не му оставя белези, тъй като после няма как да ги обясни на поредната си приятелка. Улавям неговия ритъм и се притискам до него максимално силно... получавам невероятен, разтърсващ оргазъм. Цялото ми тяло изтръпва, зрението ми се замъглява, а в главата ми е само мисълта за това колко щастлива съм в момента. След малко той също свършва и двамата се отдръпваме един от друг, дишайки тежко и накъсано.
- Беше страхотно. - казва той и ме погалва по косата.
Усмихвам се и не казвам нищо. Винаги е страхотно, секса никога не е бил проблем. Жалко и че с всичко останало не е така, но сега не мога да мисля за това. Лежим така още известно време, заслушани в музиката и говорейки си за неангажиращи неща. Мога да остана така цяла вечност, но вече е късно и трябва да се прибирам. Ставаме, обличаме се и отново се качваме в колата. По пътя към къщи телефона му звънва. Той вдига и казва, че идва след малко. Спира пред дома ми. Последна целувка и аз слизам от колата с уговорката, че скоро пак ще се видим. Той потегля, аз аз влизам в къщи. Събличам се, пускам си музика и си лягам. Мисля за това, което се случи. Мисля защо се случи и дали е правилно това, което върша? С усмивка си припомняам върховното удоволствие, което изпитвам, когато съм с него. Още чувам в главата си стоновете му и прошепнатите думи. Знам, че не е само с мен, но не ме интересува. Тези часове са само наши и никой не може да се вмъкне в тях.
След няколко минути вече мисля за това какво ще правя утре и какво трябва да свърша. Не съм забравила какво се случи преди по-малко от час. Просто не мисля за това. Умът ми се насочва към съвсем други хора и събития. Някои ме засягат, други не толкова... просто релаксирам.
Само дето така и не можах да си обясня това любов ли е??? Или просто... правене на любов??? Мамка му, няма значение. Заспивам. Утре трябва да ставам рано, тъй като съм на училище. Лека нощ!

© Сандора Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • радвам се, че съм провокирала "размисли и страсти" Личното ми мнение е, че ако се превъзмогнат чувствата, които могат да донесат излишна болка на единия от двамата (в случая момичето) една такава връзка може да се окаже много приятна и на моменти... разтоварваща. Мисля, че тя вече успя да го постигне!!!
  • За него е правене на любов, за нея...На двамата им е хубаво заедно, но за него е възбуждащо бягство, а за нея...Нали ни се иска да сме единствени! Някои се борят за това, а други...се примиряват и продължават в триъгълника. А трети, просто не отговарят на позвъняването и дори да плачат във възглавницата продължават напред. Четвърти, пети, въпрос на избор. Всеки сам решава какво да прави с живота си и не трябва да вини другия или съдбата. Хареса ми разказа ти и виж как ме размисли!
  • Вниманието ми не е насочено към това. А тезата ми я подкрепяш, макар и косвено. Не е място за дискусии. Разказът ти е хубав.
  • Не мога да се съглася, че оргазъмът при жените е в главата. Оргазъмът е именно физически израз на насладата от любовта (секса). Целта на разказа не беше да се обърне такова внимание на оргазъма, но...
  • Оргазъмът при жените е в главата, казват, знам. Помисли върху това.
  • Мисля, че сама вече си достигнала до отговора на въпроса си. И не е това, че няма значение.
Предложения
: ??:??