19 апр. 2009 г., 19:45

Мечтана утрин 

  Проза » Другие
595 0 2
2 мин за четене

        Излизам сутринта на улицата, пред мен ниска окосена, зелена, чиста градинка. Сградите се усмихват с огрени от сутрешното слънце стъкла. Качвам се на колата и потеглям за работа. Седмицата ми ще напрегната, да, но пък колко ще е хубаво в неделя да ида до морето в оня хотел, дето ходихме преди месец с жената за два дни.

         Улиците са много добре поддържани, на всеки 10 метра дървета разхлаждат минаващите. Асфалта, както винаги е идеален, даже не чувам вибрирането на гумите, само по-внимателно да мина пред училището, карам с не повече от 20 км/ч. Пред училищната сграда стои полицай, който следи за реда при пресичането на улицата, но общо взето няма работа, защото правилата за движение се учат, както всеки знае още в къщи и след това от 1-ви клас, та до 6-ти. Чистачки в оранжеви престилки замитат паднали листа от клоните и ги поставят внимателно в оцветеният в зелено варел за биологични отпадъци, в съседния сив такъв, старец се мъчи да си изхвърли огромен монитор. Полицаят видя и се обади на фирмата по изхвърляне на промишлени отпадъци. Старецът уморено благодари и седна да чака специализирания автомобил, където щяха да му вземат ненужната вещ и щеше да получи 20% облекчение при покупка на нова.

          Стигнах до подземния паркинг пред офиса, пуснах жетона от 20 ст. в процепа и бариерата безшумно се вдигна, след което видях светлинния сигнал, за местото на което трябва да паркирам. Докато излизах от колата на огромния екран пред мен вървяха сутрешните новини. Заслушах се: „ Левът си върна позициите от преди седмица и сега курсът му е 1лв за 25 USD. Туристическите пакети, от настоящия сезон се котират добре. Традиционно добрата зърнена реколта, тази година се отличава и с високо качество, затова цената и стигна нарастване в сравнение на миналата година в размер на 1,2%, това обаче не може да доведе до поскъпване на основните продукти, поради доброто запасяване с брашно и разумната политика на Върховния държавен комитет. Профсъюзът на производителите на млечни изделия решиха да отзоват четирима народни представители от своята квота, поради подозрения в не добре осъществен проект. Те ще бъдат заменени с нови на Частични профсъюзни избори в регионите, от където са представителите. (Това се въведе с 5-тия указ на Върховния комитет, две години след премахването на партиите.) Доброволната членска маса на Милициите се увеличава всеки ден, стотици млади момчета и момичета родолюбци влизат доброволно там за да подпомогнат с каквото могат просперитета на нацията. Те са в помощ на Професионалната ни армия, която изпълнява своите международно поети ангажименти и защитава успешно територията на страната.” Излизам сутринта на улицата, пред мен ниска окосена, зелена, чиста градинка. Сградите се усмихват с огрени от сутрешното слънце стъкла. Качвам се на колата и потеглям за работа. Седмицата ми ще напрегната, да, но пък колко ще е хубаво в неделя да ида до морето в оня хотел, дето ходихме преди месец с жената за два дни.



              

© Иван Иванов Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Ех, мечти, мечти!... Честито Възкресение!
  • През 10 метра мечтани дървета са много... Аз по-гъсто ги мечтая... Но поне осъщесвих мечтата си за Лунен пейзаж... Реално...!
Предложения
: ??:??