(По действителен случай)
Едно семейство имало една красива дъщеря около 14-15 години, на име Ема. Нейните родители имали един стар приятел на годините на бащата, на име Ник. Те се познавали откакто дъщеря им била още в детската градина, както се казва, Ема е израснала пред очите на Ник. Всички заедно са ходили на почивки. Ник е вуйчо на едно момиче - Симон и едно момче - Алекс, с които Ема се познава много добре. Те понеже не били от него град, идвали само през ваканциите и така едно лято Алекс дойде на гости на вуйчо си. Тъкмо беше времето на кайсиите и Ник имаше голяма кайсия, отрупана догоре. Алекс се беше качил на дървото, когато се нуждаеше от чанта и Ема влезе вътре да поиска от вуйчо му.
След известно търсене той намерил здрава и достатъчно голяма чанта и я подал на Ема, но тогава казал:
педофилските си желания и мисли, без да помисли за Ема.
Ема вече цялата треперела от страх и със сълзи на очи умолявала Ник да спре с тези приказки, но той не спирал. Малкото момиченце се опитало да излезе, но мъжът я държал силно за ръката и не я пускал, като продължил със свойте опити да постигне нещо.
А навън Алекс, който още беше на дървото, не подозираше нищо. Той седеше на един клон и си похапваше плодовете на кайсията. Като по чудо мъжът изведнъж се опомни и пусна момичето, което като видя, че е свободно вече, с бърза крачка се запъти кам вратата. То знаеше, че веднъж излезе ли, е в безопасност, но точно на вратата Ник я спря и каза.
Тогава мъжът я пусна и тя на бегом, разплакана излезе навън. Не можа да се сбогува с Алекс и повече не го видя и не отиде в онази къща. Ема, въпреки това, беше споделила на най-добрата си приятелка, а тя на майка си, а нейната майка на майката на Ема. За щастие Ник не разбра, че момичето е казало на някого, иначе какво щеше да го сполети, никой не знае. Ема и сега все още нощем се сеща за това и тръпки я побиват. Все още не може на преодолее страха от възрастни мъже, а вече е на осемнадесет години.
© Ани Павлова Все права защищены