Когато февруарският мраз ме посреща с безсъние, разхвърляни мисли и куп въпроси като "Къде се продават хора все още годни за прегръщане?", Теодора Сукарева-Теа
Пътят ми беше като на всички останали (разбит, окалян, на места с бездънни ями).
Мислите ми отново препускат към дебрите на безцветното ми, безцелно, дъждовно съществуване.
Бях писала някъде, някога, че само, когато вали, само тогава мога да плача. И докато другите ръмяха - аз плачех, и бях ураган, който помиташе всичко по пътя си. Затова и наричам себе си Рейн.
Разбира се имах и своите слънчеви мигове, с които неминуемо всеки един, който се захванеше с не леката задача да ме прочете се сблъскваше.
От глава до пети – Търсеща.
Понякога крилете ми се уморяваха от търсене на пътища. Тогава се затварях в себе си, ставах малка, ранима и мълчалива, губех следите си, себе си, и потъвайки в най - тъмното на тъмнината ми се разграждах на милиарди съставни части и се разпилявах из хаоса на собственото си съществуване. Това бяха моментите, в които балансът ми се нарушаваше; мислите ми започваха да се бунтуват, да се надпреварват... Моменти, в които всичко се преобръщаше и губеше светлината си.
Бях заключена в оковите на собственото си невъзможно отсъствие.
Отсъствие изпълнено с безкрайно много липси...
Липси невъзможни за запълване...
Февруари е месец, в който усещанията са страшно изострени.
Чувстваш се на ръба на лудостта и се стремиш да удавиш това в себе си с водка, бира за разредител, и отвреме на време текила.
На гарата на самотата, на още по - самотна пейка стоиш ти, читателю, а неотлъчно до теб са твоите Ангел и Дявол. Ангелът се стремеше да преглъща сълзите ти с целувки, докато Дяволът всячески се опитваше да хвърли сенките си върху крехките стръкчета на щастието, които се опитваха да устоят на времето, пространството и всички природни стихии.
Сенки, които ту се разнасяха като облаци, понесени от повея на февруарския вятър, ту се струпваха като огромна, черна празнина, която раздробяваше на милиарди атоми и се пръсваше из Вселената.
Усещането беше сякаш някой е отворил Кутията на Пандора.
Стенания, вопли и нечовешки вой се чуваха наоколо, и сякаш всички злини на света бяха излезли. Завистта, Жестокостта, Гневът, Омразата, Гладът, Бедността, Болката, Болестта, Старостта и Смъртта изместваха всичко онова, което запазваше човешкото в нас, и препречвайки Надеждата за спасението не само на човечеството, ами и нашето собствено, се настаняваха най - безцеремонно убивайки, и последния лъч светлина...
Утрините бяха с главоболие, нощите безпаметни, а в малките часове, в които бях в едно със себе си душата ми жадуваше прегръщане. Но не с кой да е.
Прегръщаше ми се някой, който можеше да понесе силата на разбитото ми Аз и да остане сключен в нежността на прегръдките ми.
Без страх. Без съмнение. Без колебание.
Някой, който щеше да понесе и виковете, и тишината ми. Смехът и сълзите ми. Спокойствието и агресията ми. Мен.
Прегръща ми се...
Ваша,
Пътуващата рошла