2 нояб. 2008 г., 09:23

Най-трудно е... 

  Проза » Другие
1151 0 5
1 мин за четене

Най-трудно е да те виждам толкова близо до мен, а да зная, че нямам право...
Най-трудно е да гледам в очите ти, да виждам болката и твоите сълзи, но да нямам право...
Най-трудно е да се усмихвам, да бъда щастлива щом си тук, но да нямам право...
Най-трудно е да изпивам устните ти, а те да ме прогарят, защото нямам право...
Най-трудно е да ти давам сърцето си и да искам твоето в замяна, но да нямам право...
Най-трудно е да се моля да те имам и да зная, че е грях, защото нямам право...
Най-трудно е да те сънувам и да се будя без теб, защото нямам право...
Най-трудно е да те имам за кратко в прегръдките си, но да се измъчвам, защото нямам право...
Най-трудно е да те пусна, когато искам да ти кажа "Спри", но да нямам право...
Най-трудно е да искам да ти дам всичко, но да нямам право...
Най-трудно е да искам да съм само твоя, но да нямам право...

© Наталия Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Ако знаеш колко добре те разбирам. Сякаш изразяваш моите чувства. "Най-трудно е да искам да ти дам всичко, но да нямам право"-същото се случва и с мен. Най-трудно е да нямаш право. Поздрав.
  • Толкова истинско...!
  • трудно и истинско!
  • Колко добре те разбирам!!!Поздравления!!!Наистина е трудно...

    "Най-трудната война е да воюваш сам със себе си,а най-трудната победа-да победиш сам себе си"
  • Най-трудно е!!!Поздрави от мен
Предложения
: ??:??