Боса, Десислава стъпваше върху сгорещения асфалт, стиснала вероломно устни. Не защото нямаше обуща... Напротив, сандалките си ги беше купила от www.kktn.com още миналата седмица. Този понеделник си лакира ноктенцетата на краката и нагиздена с "кокетните" сандали отиде на среща.
"Егати срещата.!? Абе какво им става на тия мъже? По телефона толкова въздишки, във Фейса ... божествена си, изящна, неповторима..." и Деската се върза както винаги.
На срещата отиде старателно подготвена, беше решила да се държи леко резервирано, все пак жена с положение.. .Ами така де, мъжа ѝ все още беше кмет на градчето.
"И какво се оказа? Глупакът му с глупак, още на третата-петата приказка хъката-мъката поиска ѝ 5000 лева. Щял да си ги отработи..."
Деси вече хапеше устните си от обида и проклинаше целия свят. Не усещаше парещия асфалт под краката си. Ноктенцетата ѝ се бяха оцветили като в романа на Стендал - в червено и черно.
"Тъкмо на нея ли трябваше да налитат тия откачалки? Какво ѝ имаше? - 49 годишна, 54 килограма, метър и "69" височка - шоколадов бонбон. Кой Господи, не обича шоколадови бонбони, кажи ми кой? И толкова усилия за един мъж, е струва ли си Боже? Кажи де? Струва ли си?"
Господ чу Десислава, само се усмихна и реши да ѝ отговори с "НЕ!" по един малко странен начин.
На улицата до нея в този миг се спря кола. Двама млади полицаи без да слушат заканите и ругатните ѝ я напъхаха в патрулката и отведоха в полицията. Повдигнаха ѝ обвинение чл. 329. алинея 1 - получаване нетрудови доходи по непозволен или неморален начин.
© Свободей Огражденец Все права защищены