15 апр. 2009 г., 20:37

Откраднати мигове 

  Проза » Письма
867 0 0

 

ОТКРАДНАТИ МИГОВЕ

 

 

Не искам да мия ръцете си, запазили спомена за твоите ръце, не искам да мия рамото си, запазило спомена за твоите устни... сигурно много те обичам, и пак по различен начин - този път - много спокоен, много цялостен, много истински, без никакво напрежение... искам да те чуя, да ти кажа как се чувствам... всъщност откакто нищо не крия от теб, даже и това, което изпитвам към теб, ми е много добре... и ми е леко на душата, и хвърча из небесата, и не съм на земята... едно изключително топло и приятно чувство за нещо истинско и съкровено, за нещо толкова познато и близко... което, за щастие, го има и при теб, освен това, оцветено с „еротичен момент", както ти се изрази...

 

... ако те има теб на този свят - ще има птици в пустото небе...

ако те има теб на този свят - ще има лодка в тъмното море...

.........................................................................................................

ако те няма теб на този свят - от своята любов ще те създам завинаги...

 

Благодаря ти за всичко това!!!

© Ивайла Славова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??