19 мая 2009 г., 11:36

Откровение 

  Проза » Письма
851 0 1
2 мин за четене

Ето че в ранната утрин, очаквайки изгрева, сядам да ти пиша, защото сега е тихо, всичко е притихнало в очакване на новия ден, който се ражда от морето...

В розово-жълти облаци небето се къпе и вятърът във него спи...

Крясък на чайка, политнала към светлината към слънцето се възвиси...

Аз сякаш те виждам, как спиш във топлото легло... очите, засенени с ресници влажни от съня... устните, потрепващи от смях или тъга...

Щастлив си може би и толкова далеч...

Желая ти го от сърце – щастлив да бъдеш, да имаш всичко на света – цялата любов и топлина...

Твоята душа тъй жадна е, че извор трябва да намери, за да пие кристалната вода на воля... до насита... а може би изворът ще е вълшебен и вино ще извира от него – един ден бяло, на другия червено...

При извора ще дойдеш, когато сетиш зов... когато чувстваш болка, порив нов.

Ела и всичко ти му разкажи, ще ме повика той, за да се срещнат нашите души Ще разговаряме без думи, ще чувстваме и преживяваме ведно със топлина...

И твоята душа отдих ще намери, ще иска да остане в нирвана все така...

Да, както казваш, аз те разбирам, наистина те разбирам и зная какво ще ми кажеш и разговаряйки с теб, ми е леко и светло на душата. Тази свобода, която имам, е вътрешна, тя е изстрадана и затова е силна.

Живяла съм нелеко, изгубих близки хора още в ранно детство, но не сега за него ще говоря. Когато човек преживее загуби, се научава да цени истинските неща в живота, както и да им се радва във всеки миг, да отсява истинското от фалша и лъжата.

И когато най-много те боли за нещо, ако си силен и го превъзмогнеш, а силата е вътре в нас, само трябва да я направляваме, тогава всичко избледнява, духът се възвисява, всичко остава назад, а той полита и е СВОБОДЕН!!!

И НЕПОДВЛАСТЕН...

И така, раздавайки любов и топлина, всеки миг си окрилен от истинската свобода... Свободата не се дава наготово, за нея се воюва и гради вътрешното АЗ.

Ако очи затвориш и мисълта освободиш, отсееш всичко ненужно и дребно и се съсредоточиш върху Силата вътре в теб, постепенно ще се научиш да я управляваш, а това е ключът към твоята Свобода...

Желая ти светъл ден и искам да дойдеш с изгрева при мен във късна пролет, когато пролетният цвят очаква зародиша на нов живот...

 

 

Нежност

© Лейди Кетрин Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??